کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

خودروهای نیمه‌لوکس محبوب در بازار ایران

کدخبر:۱۰۲۶۲سه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵:۳۳۱۴۱۳۶ بازدید

تا جایی که در بازار بعضی از کلاس‌های خودرو، کره‌ای‌ها بخوبی از عهده این رقابت برآمده‌اند. در کلاس D که سدان‌های خانوادگی نیمه‌لوکس را شامل ...

تا جایی که در بازار بعضی از کلاس‌های خودرو، کره‌ای‌ها بخوبی از عهده این رقابت برآمده‌اند. در کلاس D که سدان‌های خانوادگی نیمه‌لوکس را شامل می‌شود، خودروهای ژاپنی و کره‌ای افراد زیادی را بر سر انتخاب با تردید مواجه کرده و بر سر دوراهی قرار داده‌ است.  در این مقاله قرار است پنج سدان خانوادگی نیمه‌لوکس را بررسی کنیم. گرچه این خودرو‌ها از نظر حجم موتور در یک سطح قرار دارند و بسیاری از مولفه‌های آنها شبیه هم است، اما از نظر معیارهایی مانند زیبایی ظاهری، قیمت و امکانات تفاوت‌هایی در آنها دیده می‌شود.

fxfcj2vv7wcr16mnqgo2.png


کیا اپتیما
 

86e2355peayobzzp9o2w.jpg


نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 2359 سی‌سی

حداکثر قدرت: 177 اسب بخار در6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 231 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

جعبه دنده: 6 دنده خودکار تیپ ترونیک

شتاب صفر تا صد: 9.5 ثانیه

وزن خودرو: 1475 کیلوگرم

حداکثر سرعت خودرو: 208 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: 7.9 لیتر در هر یکصد کیلومتر

قیمت در بازار آزاد: 141 تا 160 میلیون تومان

نسل جدید این سدان کره‌ای در مقایسه با نسل قبلی با موفقیت بیشتری روبه‌رو شده است. به همین دلیل این روزها بیش از پیش شاهد تردد این خودرو در سطح شهر هستیم. اپتیما از نظر میزان پایین استهلاک شباهت زیادی به همتای کره‌ای خود یعنی سوناتا دارد. گرچه به گفته متخصصان خودرو، استهلاک سوناتا اندکی بیشتر از اپتیماست. اما باید توجه داشته باشید که هزینه تعمیر و نگهداری اپتیما بالاتر است که شاید به دلیل جدیدتر بودن این خودرو باشد. شرکت خودروسازی کیا سال 1370 پراید را به بازار ایران عرضه کرد که سال 1372 این خودرو وارد خط تولید سایپا شد. سال 1386 محصولات دیگری از این کمپانی وارد بازار ایران شد که نشان می‌دهد محصولات کیا فقط به پراید محدود نبوده است. نسل اول کیا اپتیما سال 2006 به بازار عرضه شد. سال 2009 نسل جدید این خودرو به بازار ایران عرضه شد. مدل بعدی سال 2011 عرضه شد که با تغییرات زیادی از نظر شکل ظاهری همراه بود. سال 2014 نیز مدل فیس لیفت شده این خودرو رونمایی شد.

مدلی که این روزها در سطح خیابان‌ها می‌بینید مدل 2011 است. نسل جدید اپتیما چهره خوبی دارد. چراغ‌های جلوی خودرو سر پیچ‌ها حرکت چرخشی دارد. رینگ‌ها 18 اینچی اسپرت است. اپتیما از نظر ظاهری خودروی خوش‌تیپی است و به‌سختی می‌توان از آن ایرادی گرفت. این خودرو به سیستم بدون کلید مجهز است. طراحی داخلی خودرو به روز و باکیفیت است. گرچه طراحی داخلی کابین در مقایسه با سوناتا ساده‌تر است. پشت فرمان کلیدهایی برای تعویض دنده تعبیه شده است. چراغ‌ها مجهز به حسگر است و بر اساس نور محیط خاموش و روشن می‌شود. برای صندلی‌های جلو سیستم گرم‌کن و سردکن مجزا در نظر گرفته شده است. سقف خودرو پانوراما دوتکه است که فقط قسمت جلوی آن باز می‌شود. روی در دو حافظه برای نگهداری تنظیمات صندلی جلو وجود دارد. فضای عقب خوب و جادار است. صندوق عقب خودرو هم جادار و برای سفرهای خانوادگی مناسب است.

شیشه جلوی اپتیما نسبت به ابعاد خودرو اندکی کوچک به نظر می‌رسد اما دید خوبی دارد. اپتیما شتاب خوبی دارد و هنگام رانندگی با آن حس اسپرت بودن را تجربه می‌کنید اما سر پیچ‌ها خیلی فرز و چابک نیست. البته شاید این ویژگی نسبت به ابعاد خودرو طبیعی باشد. به طور کلی مصرف سوخت آن پایین است و امکانات خوبی دارد، اما بعضی‌ها ترجیح می‌دهند با صرف اندک هزینه بیشتری به جای اپتیما یک خودروی ژاپنی یا اروپایی مشابه را انتخاب کنند.


fxfcj2vv7wcr16mnqgo2.png
 

تویوتا کَمری GLX
 

vo334l1n4sw27ftrdnh.jpg

 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 2494 سی‌سی

حداکثر قدرت: 181 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 235 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه

جعبه‌دنده: 6 دنده اتوماتیک

شتاب صفر تا صد: 8.8 ثانیه

وزن خودرو: 1475 کیلوگرم

حداکثر سرعت خودرو: 195 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: 9.3 لیتر در هر یکصد کیلومتر

قیمت در بازار آزاد: 150تا 190 میلیون تومان

یکی از خودروهای محبوب شرکت خودروسازی تویوتا، کمری است. این خودرو از سال 1982 در خط تولید این شرکت قرار گرفته است. کیفیت قطعات و جان‌سخت بودن تویوتا کمری آن را از رقبای کره‌ای یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. این شرکت خودروسازی سال 2012 طرحی جدید از این خودرو ارائه کرد که در مقایسه با نسل‌های قبلی تفاوت چندانی در آن دیده نمی‌شود. این در حالی است که سوناتا به‌عنوان یکی از رقبای اصلی این خودرو در نسل جدید بسیار منحصر به فرد و متفاوت ظاهر شده است. فضای داخلی کابین کمری ساده و کارآمد است. ابعاد بزرگ این خودرو نشان‌دهنده این است که کمری می‌تواند بهترین گزینه به عنوان یک خودرو خانوداگی باشد. البته باید توجه داشت سطح تجهیزات و امکانات این خودرو نسبت به قیمت آن بسیار پایین است. اما اعتبار، کیفیت و صرفه اقتصادی در بلندمدت از جمله ویژگی‌هایی است که شاید در رقیبان کره‌ای یافت نشود. اگر بخواهیم فهرستی از خودروهای محبوب ژاپنی تهیه کنیم بی‌شک کمری از جمله خودروهایی است که در این فهرست قرار می‌گیرد. آنچه در فضای داخلی کابین خودرو مورد توجه قرار می‌گیرد این است که گرچه زرق و برق رقبای کره‌ای را ندارد، اما نشانه‌های طراحی مدرن و امروزی به شیوه‌ای منطقی در آن یافت می‌شود. گیربکس شش دنده کمری که از قابلیت تعویض دنده به‌طور دستی برخوردار است عملکرد خوبی دارد و تعویض دنده‌ها براحتی انجام می‌شود. این ویژگی‌ها موجب می‌شود کمری به‌عنوان یک رقیب قدرتمند در برابر دیگر رقبا حاضر شود. مهم‌ترین ویژگی خودروهای تولیدی شرکت خودروسازی تویوتا را می‌توان در عملکرد بهینه و اقتصادی آنها خلاصه کرد که این ویژگی در کمری محسوس است.


fxfcj2vv7wcr16mnqgo2.png

سوزوکی کیزاشی
 

n4nfb3pi8pb6ra2dzp5i.jpg


نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 2400 سی‌سی

حداکثر قدرت: 185 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 230 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT ( انتقال قدرت پیوسته)

شتاب صفر تا صد: 8.8 ثانیه

وزن خودرو: 1510 کیلوگرم

حداکثر سرعت خودرو: 205 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: 8.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر

قیمت در بازار آزاد: 110 تا 130میلیون تومان

کیزاشی در کلاس خودروهای سدان خانوادگی قرار می‌گیرد. این خودرو سال 2009 برای نخستین بار راهی بازار شد. در کشورهای نیوزیلند و استرالیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از نظر شکل ظاهری کیزاشی طراحی زیبا و بروزی دارد که این ویژگی آن را به یک خودروی عامه‌پسند تبدیل کرده است.

کیزاشی نسبت به همتای ژاپنی خود کمری از امکانات بیشتری برخوردار است. این خودرو با داشتن امکانات بیشتر و مجهز بودن به گیربکس CVTرقیبی جدی برای کمری محسوب می‌شود.

طراحی اسپورت سوزوکی کیزاشی، سهولت استفاده از تجهیزات و امکانات و قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبا در کنار عایق‌بندی مناسب بدنه خودرو و کاهش سر و صدای ورودی به داخل کابین از جمله مزایای کیزاشی است. این خودروی ژاپنی از نظر رضایت مشتری جوایز متعددی را از آن خود کرده است و می‌توان آن را یک خودروی موفق دانست. گرچه کیزاشی در مقابل رقبای کره‌ای خود مانند اپتیما که تاکنون چهار جایزه طراحی را از آن خود کرده است حرف زیادی برای گفتن ندارد اما خودروی زیبایی است. از نظر شتاب، سرعت و میزان مصرف سوخت کیزاشی برنده این رقابت است. اگر چنین ویژگی‌هایی معیار انتخاب باشد بدون تردید کیزاشی گزینه انتخابی بهتری است. اما حقیقت این است که اپتیما در بازار مصرف‌کنندگان از بخت و اقبال بیشتری برخوردار بوده است. از نظر اقتصادی خرید کیزاشی مقرون به‌صرفه‌تر است. البته قطعات و لوازم یدکی این خودرو کمیاب است و شاید نتوان از نظر خدمات پس از فروش هم خیلی به این خودرو امیدوار بود.

کیزاشی در مقابل دیگر همتای کره‌ای خود یعنی سوناتا هم کم می‌آورد. سوناتا یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در بازار مصرف ایران است. این در حالی است که کیزاشی خودروی خیلی شناخته‌شده‌ای نیست، زیرا عرضه آن محدود است. سوناتا و کیزاشی هر دو در یک کلاس خودرویی قرار دارند اما طراحی کیزاشی به گونه‌ای است که کوچک‌تر به نظر می‌رسد. البته از نظر طراحی فضای داخلی هر دو در یک سطح قرار دارند. این خودرو نخستین تجربه سوزوکی در گروه خودروهای سدان است.

کیزاشی واژه‌ای ژاپنی به معنی بشارت و آگاهی است. سوزوکی با انتخاب این نام به رقیبان خود درباره اهداف و برنامه‌هایی که برای آینده در نظر دارد هشدار می‌دهد.


fxfcj2vv7wcr16mnqgo2.png

هیوندای سوناتا
 

slkovb3naivcuu8epu4u.jpg

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور: 2359 سی‌سی

حداکثر قدرت: 197 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 252 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه

جعبه‌دنده: 6 دنده اتوماتیک

شتاب صفر تا صد: 9.5 ثانیه

وزن خودرو: 1411 کیلوگرم

حداکثر سرعت خودرو: 215 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: 8.4 لیتر در هر یکصد کیلومتر

قیمت در بازار آزاد: 150 تا 175 میلیون تومان ( در مدل 2015 )

دو شرکت اصلی خودروسازی کره‌ای یعنی کیا و هیوندای در سال‌های اخیر در بازار ایران حضور پررنگی داشته‌اند. در هر کلاس یکی از خودروهای عرضه شده توسط این دو خودروساز کره‌ای توانسته است از دیگری پیشی گیرد. در کلاس خودروهای سدان خانوادگی متوسط، سوناتا و اپتیما دو رقیب جدی هستند. کیا اپتیما در مقایسه با سوناتا یک تازه‌وارد محسوب می‌شود. اما به نظر می‌رسد برتری سوناتا به اپتیما در بازار ایران به قدرت این خودرو مربوط نمی‌شود؛ بلکه این شکل ظاهری سوناتاست که موجب برتری آن شده است. نسل جدید سوناتا به امکانات بیشتری مجهز شده و از نظر ظاهری زیباتر است. فضای کابین داخلی این خودرو بزرگ و برای خانواده مناسب است و گفته می‌شود این خودرو کمتر با مشکلی مواجه می‌شود که به تعمیر اساسی نیاز داشته باشد. عمده هزینه‌های خودرو شامل تعویض لوازم مصرفی، تعویض روغن و فیلترهاست. به طور کلی سوناتا ماشین جاداری است. از نظر ایمنی نیز مناسب است و توانسته است پنج ستاره ایمنی را از آن خود کند. صندلی‌های مجهز به سیستم گرم کن، دوربین دنده عقب، سان روف و سیستم تهویه خودکار از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو است. گیربکس این خودروی 6 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی است. روی فرمان نیز کلیدهایی برای تعویض دنده در نظر گرفته شده است که سهولت بیشتری را برای راننده به همراه دارد. این خودرو دارای کلید هوشمند و استارت کلیدی است. گرچه سوناتا به‌عنوان یک خودروی خانوادگی می‌تواند گزینه مناسبی باشد، اما اگر از کسانی هستید که به ماشین سواری حرفه‌ای علاقه‌مند‌ید شاید رانندگی با این خودرو خیلی به مذاق شما خوش نیاید؛ زیرا هنگام رانندگی در سطح بزرگراه‌ها باید همیشه فرمان خودرو را در دست داشته باشید تا بتوانید خودرو را تحت کنترل قرار دهید!


fxfcj2vv7wcr16mnqgo2.png
 

نیسان تینا
 

0i3d89ywxqc66ss6im2e.jpg


نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه

حجم موتور: 2496 سی‌سی

حداکثر قدرت: 182 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 228 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه

جعبه دنده: CVT ( انتقال قدرت پیوسته)

شتاب صفر تا صد: 9.6 ثانیه

وزن خودرو: 1521 کیلوگرم

حداکثر سرعت خودرو: 200 کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت ترکیبی: 9.4 لیتر در هر یکصد کیلومتر

قیمت در بازار آزاد: 185 میلیون تومان ( در نمونه صفر کیلومتر مدل 92 )

این سدان بزرگ لوکس از پنج سال پیش وارد بازار ایران شده است. نخستین بار این خودرو سال 2002 معرفی شد. مدلی که اکنون در بازار ایران وجود دارد نسل دوم این خودرو است که سال 2008 معرفی شد. این خودرو در کشورهای استرالیا و نیوزیلند به نام ماکسیما عرضه می‌شود. نیسان تینا نسبت به دیگر رقبا اندکی قدیمی‌تر است، اما یک خودروی لوکس محسوب می‌شود. ارتفاع چراغ‌های خودرو به طور خودکار تغییر می‌کند، اما در پیچ‌ها حرکت گردشی ندارد. طراحی تینا ساده و شیک است. این خودرو به رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی مجهز شده است. صندوق عقب خودرو بسیار جادار است. همان طور که از یک سدان لوکس انتظار می‌رود با مجهز بودن به موتوری با این ویژگی‌ها از خودروهای پرقدرت بازار است. وقتی وارد خودرو می‌شوید نخستین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند طراحی جذاب داشبورد نیسان تینا است.

این خودرو بر اساس امکانات در دو مدل XV و XL عرضه می‌شود. پیشرانه این دو مدل یکی است. مدل XV به کروز کنترل روی فرمان مجهز است. سقف تینا پانوراماست که فقط قسمت جلو باز می‌شود. برای صندلی‌های جلو سیستم گرم‌کن و تهویه تعبیه شده است. تینا به سیستم ورود بدون کلید نیز مجهز است. این خودروی ژاپنی شش سیلندر دید خوبی به اطراف دارد و کمی بزرگ است. بنابراین برای پارک این خودرو در شهرهای بزرگ با مشکل مواجه می‌شوید. در سرعت‌‌ بالا فرمان خودرو کمی سفت می‌شود. این ویژگی مانع انحراف خودرو در سرعت‌های بالا می‌شود. تینا بعد از توقف تولید ماکسیما جایگزین آن شد. این خودرو سدان به امکانات خوبی مانند سیستم بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی صوتی مجهز است؛ اما امکاناتی مانند دوربین و حسگر عقب در آن دیده نمی‌شود. تویوتا کمری رقیبی جدی برای این خودرو است. در مورد ویژگی‌های فنی این خودروی ژاپنی باید به یک ویژگی خاص توجه داشت که همان انتخاب موتور این خودرو به‌عنوان یکی از ده موتور برتر سال 2002 است.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

عليرضا: 1393/12/510:19:51،
231
17
براي ما كه پرايد داريم اين ماشين ها نقش مي باخ رو دارن
سلام: 1393/12/510:37:42،
239
27
خوشبحال اونها که دارند ...

فقط این رو میتونم بگم که 3 قشر میتونند بخرند
1- بازاریان 2 - پزشکان -3- مسئولین

بقیه خوابش رو ببینند
از جمله :
کارمندان - معلمان - و .....................
علیرضا: 1393/12/510:42:46،
135
47
من اپتیمارو ترجیح میدم به کیفیت ماشینای ژاپنی نمیرسه ولی ظاهر خشنی داره طراحی داخلیش خوشگله نسبت به قدیمیاشم نرم تر شده جوان پسند تر هم هست...ماشینای ژاپنی تو ایران به درد کسایی میخوره که میخوان یه عمر ازش استفاده کنن یجورایی پیرمردی شدن ظاهرشونم جذابیت نداره...
حسين: 1393/12/511:16:52،
120
193
ماشين هاي كره اي در ايران خيلي خز و بي كلاس شدند و اين روزها مختص نديد پديدهاي تازه به دوران رسيده هست كه حس ميكنن سفينه سوارند. البته بايد گفت متاسفانه .
خز: 1393/12/512:58:49،
120
52
حسين شما خز نباش برو پرايد كوپه مدل 94 سوار شو.
نون: 1393/12/513:07:07،
40
25
این مقاله گویای اینه که کلاس سگمنت D فقط براساس حجم موتور تعریف شده که کاملا غلط هست ، سگمنت خودروها در هر کلاسی به فاصله محور چرخها و ابعاد کابین مرتبط هست
پاسخ به سلام: 1393/12/514:21:44،
68
33
كى گفته همه پزشكان ميتونن اينارو بخرن؟
پدرم پزشك هست و فقط تونسته تندر 90 بگيره
مصعود: 1393/12/516:17:06،
44
32
پاسخ به "پاسخ به سلام":
شاید پدر شما، پول هاشو تو ملک سرمایه گذاری کرده....
نظر: 1393/12/521:34:44،
22
11
تیانا خودرو سدان لوکس بزرگ و E میباشد و قرار دادن آن کنار رده های D اشتباه است
ک: 1393/12/510:22:13،
130
16
اگه اینا نیمه لوکس هست پس بنز و بی ام دبلیو حتما تمام لوکس حساب میشن.

اونور اب یارو با 4-5 ماه حقوقش یکی از اینا میگیره ما کل عمر سرکار باشیم بازم نمیتونیم!!!!
پاسخ به مسافر: 1393/12/611:22:27،
13
11
عزیز؛
خودروهای غیرچینی مونتاژی که در این سایت گذاشته شده فقط برای بازار داخلی چین هست نه برای صادرات.
رضا: 1393/12/510:27:56،
24
201
یکیشون هم محبوب نیستند! چون نه شتاب دارند و نه قیمت مناسب! در عوض ماشینی مثل هیوندا آی 30 و یا هیوندای ولستر با رنج قیمت 125 میلیونی واقعا حرف ندارند. میتونید عملکرد و توان قدرت موتورشون رو با این 5 تا ماشینی که نام بردید قیاس کنید!
امیر : 1393/12/511:01:43،
76
35
اقا رضا برو تویوتا حتی دست دوم سوم بخر ببین از تمام اینا که گفتی سرتره
با 80 -90 تومن ماشین دست دوم کمری 10 سال دیگه هم برات کار میکنه ماشین کره ای فقط 3 سال خوب کار میکنه بعد تو خرج میفته ( البته اگه از حق نگذریم ظاهرشون خوبه )
حسن: 1393/12/512:51:27،
45
16
امير از اين نظر كه ژاپني ها توي دوام تركوندن هيچ بحثي نيست چون خودم يك تويوتا داشتم انقدر خراب نمي شد كه حالم رو بهم مي زد ولي كره اي ها هم اينقدر وضعشون بد نيست خودم 7 ساله يك هيونداي دارم خداوكيلي هنوز بي آزاره و پسر خيلي خوبيه.
علی قاسمی: 1393/12/519:40:03،
15
12
از حرفت اول چشام گرد شد بعدم خندم گرفت.اطلاعات نداری مجبور نیستی نظر بدی.ولستر که واقعا آشغاله به تمام معنای اونم در مقابل کمری مدل 2008.دیگه چيزيم نگو فقط سکوت.
علي: 1393/12/510:30:26،
49
33
بين ابن چند ماشين كمري سالار من تا حالا سوارش نشدم ولي عاشقشم
محمدرضا777: 1393/12/510:31:52،
77
37
کمری یک سرو گردن از همشون بالاتره الکی نیست که تو آمریکا شمالی سالهای به عنوان پرفروشترین خودرو انتخاب میشه ازون ماشین هایی که باید از نزدیک ببینیش و داشته باشی تا هرروز بیشتر بهش علاقمند بشی بر عکس خودرو های کره ای
س: 1393/12/515:32:18،
35
12
تویوتا که حرف نداره ولی تو اینا طراحی اپتیما خیلی منو جذب کرده
محمدرضا777: 1393/12/515:39:32،
25
11
از لحاظ طراحی بیرونی شاید اپتیما سرتر باشه ولی از لحاظ داخلی به لطف کیفیت بالای متریال تویوتا و چرم دوزی کمری واقعا محشره..
رضا تهرانی: 1393/12/510:32:30،
38
20
من ارزوم اون ماشینه ایت
اسمش هیوندا سوناتا س
از همون مدل که عکسش رو گذاشتن
Ali: 1393/12/510:33:09،
88
16
فقط تویوتا کمری
تو استرالیا تاکسی تویوتا کمری با کارکرد 800 هزار تا هم وجود داره بازم مثل اسب کار میکنه
آراد : 1393/12/511:44:41،
58
16
تاکسی کمری فرودگاه امام خودمون رو ببین بعضی هاشون تا 500 هم کارکردند بازم سالارن
رضا: 1393/12/512:11:22،
14
51
فیلم تخیلی زیاد میبینی؟! ها! صد هزار تومان!
رضا: 1393/12/511:41:09،
19
33
تویوتا کرولا 2015 را نگفتی؟؟
چرا؟؟
ایرانی : 1393/12/511:48:19،
13
87
فقط خودروی ملی
هر چیزی فقط وطنی
باز می سازمت وطن .......
درود بر همه ایرانیان
جانم فدای ایران
رستم: 1393/12/513:10:18،
42
9
تا پارتی بازیه نمیتونی بسازی زور نزن
گشتم نبود نگرد نیست
z-: 1393/12/518:11:22،
26
12
همون یه با ساختی بسه برا هفت پشتمون .پدر بزرگم خدا بیامرز این روزا رو پیش بینی میکرد همیشه میگفت ....
حميد: 1393/12/511:57:29،
27
24
ماشين اول اروپايي بعد ژاپني بعد كره اي اروپايي به هندلينگ و سواري و طرفدار محيط زيست ژاپني اصلا سواري اروپايي رو نداره ولي دوام و استهلاك كمتره و ماشنهاي كرهاي كه به معني واقعي اسباب بازي است هندلينگ و دوام كمتري داره نسبت به اروپايي و ژاپني و براي ٢ سال ماشينه بعدش صدا ميوفته ومثل ماشينهاي ايراني
مجتبي: 1393/12/512:56:38،
25
25
اولا كدوم اروپائي ؟ بنز و بي ام و... آره ولي آسيايي ها از خيلي ماشينهاي اروپايي من جمله بسياري از آشغالهاي فرانسه و روماني بهترن.
ضمنا تا تجربه 6-7 سال داشتن اسباب بازيها رو نداشتي راجع بهشون نظر نده من 6 ساله يكي از همين اسباب بازيها دارم كه 130 هزار تا راه رفته هيچ جاش هم صدا نيافتاده حاضر هم نيستم فعلا عوضش كنم.
حمید: 1393/12/514:23:00،
31
19
سلام اقا مجتبی عزیزم من اولین ماشین خارجی ام کره ای بوده سوناتا 2009 و آزرا 2011 هم دوسال عزیز و همچنین نیو سانتافه 3 ماه داشتم ولی الان که یه ماشین فرانسوی سوار هستم واقعا" می فهمم ماشین یعنی چی شما یه زحمت بکش فقط یکبار سوار رنو لتیود و یا پژو 407 شو بمدت حداقل 2 هفته و کیفیت سواری و هندلینگ رو با ماشین های کره ای مقایسه کن
احسان قاسمی: 1393/12/608:49:19،
11
15
من خودم یک سوناتا وای اف 2010 دارم همش هم تو جاده میرم تا اینجا 190 هزار هم کار کرده و به جز روغن فیلتر شمع لنت و یکبار هم تسمه هیچ چیزی عوض نکردم و الان هم ماشین رو بفروشم باز هم از همین اسباب بازی ها میخرم
K I N G: 1393/12/512:21:03،
51
11
یه زمانی همه این خودرو ها از 35 میلیون تا 45 میلیون قیمت می خوردند !!!
یادش بخیر ...
اگه اون موقع میشد بهش فکر کرد الان فقط میشه بهشون نگاه کرد ...
قیمتها هر روز بالاتر و حقوق ها هر روز ثابت تر
$$$: 1393/12/512:27:11،
24
36
فقط مزدا 3N
دوستانه : 1393/12/513:16:22،
34
55
دوستان من تجربه هاي ال نود و ريو و سمند رو دارم .
الان يه ماكسيما مدل 91 با قيمت 106 خريدم .تا 3 ماه پيش هم گارنتي داشت . خداييش تو قدرت و سرعت و نرمي لنگه نداره . وقار و كلاسش هم خوبه . يه عظمت خاصي بهتون دست ميده وقتي باهاش ميرونيد .
مصرفش با ماهي 6000 تومن خرج فيلتر هوا بين 11.5 تا 12.5 هست كه برام مهم نيست .
توش احساس امنيت ميكنم . وقتي به اين فكر ميكنم كه خرج يه فك اگر بشكنه بين 45 تا 70 ميليون هست احساس خوبي از خريدش بهم دست ميده .
خرجش از 206 كمتر هست . تو جاده همه رو ... ميكنم عين آب خوردن . مسير 5 ساعته رو تو شب 3 ساعته ميرم . تجربه 230 كيلومتر سرعت رو پيدا كردم .
موتور و گيربكسش عاليه . كيفيت رنگش خوبه . سر و صدا كمي داره . كولر روشن و سينه كشي كلا بي معنا.
. تو خيابون اگه اهلش باشي خيلي ها به راحتي سوار ميشن.
در كل از چيني و كره اي ها خيلي بهتره البته تو اين رنج قيمت .
حسین: 1393/12/514:41:24،
40
17
دوست عزیز میدونستی اگه با اون سرعت 230 شاخ به شاخ بشی با یه کامیون یا حتی بزنی به یه سگ فکت که هیچی جمجمتم خرد میشه حتی ایمنیش از یه پراید که با 100 تا میره کمتر میشه
فک نزن: 1393/12/517:33:28،
34
14
106 دادی اونو خریدی؟؟
تمام اینا وقار و کلاسو داره
گفتی اگه اهلش باشی ... اون با پرایدم اوکی میشه
230 تا به مگس بزنی خودت کتلت میشی
از 206 خرجش کمتره !!
انعامش از 206 بیشتر میشه
نيما: 1393/12/615:00:07،
11
14
نرمي ماكسيما!!! از اون حرفا بود ها!!! قبلا وانت نيسان داشتي كه به ماكسيما ميگي نرم؟؟
نيما وانتي: 1393/12/810:42:07،
10
9
نيما معلومه وانت سواري ها
ali: 1393/12/513:39:44،
15
14
اگريه چيزرودقت كرده باشيدحرفهايي كه دربررسي كيااپتيمادرسايت خودروبانك گفته دوباره عين اون حرفارونوشته،الان مدل٢٠١٥دربيرون مشاهده ميشه نه ٢٠١١!!!بعدشم چرامامثل كره اي هانبايدچنين خودروي راتوليدكنيم،بايدپرايدتوليدكنيم وبس.....
پیمان : 1393/12/513:52:09،
24
22
بچه ها من هم رنو لتیتود رو باهاش رانندگی کردم هم لکسوس es35 و هم نیسان تیانا بخدا کیفیت سواری که لتیتود داشت هیچ کدوم این ماشین ها ندارند .درسته یه مفدار ظاهرش نسبت به رقباش ساده تر ولی کیفیت سواریش خیلی عالیه.من از اون ادم هایی نیستم که طرفدار ماشین خاصی باشم.در ضمن لتیتود 2012 موتورشون 3500 که در اصل موتور نیسان ماکسیماهای جدید هستش.
شهاب: 1393/12/513:55:42،
21
19
الان تو دبي تاكسي ها يا سوناتا جديدن يا كمري. چون عرب ها عاقلانه فكر مي كنن پس نتيجه مي گيريم اين دو خودرو هم ظاهر خوبي دارن هم استهلاك مناسب. چند سال قبل هم همينطور بود. تاكسيهاشون سوناتا قديم و كمري بود.
ماکسیما: 1393/12/514:21:55،
21
14
ایرانجیب عزیز
نیسان تینا همون آلتیماست،نه ماکسیما!ماکسیما یه کلاس بالاتره.10 هزار دلار هم گرونتره.
عليرضا: 1393/12/514:45:34،
11
21
فقط اپتيما اونم
٢٠١٤ ،يه روزي ميخرم
لیمانی: 1393/12/515:52:44،
26
14
ماشین بی دردسر فقط ژاپنی همه برندش عالیه.
النترا: 1393/12/517:15:57،
23
31
دوستان النترا نسبت به پولش چطوره؟١١٥ميليون
خوبه+++
ff: 1393/12/521:48:05،
14
16
اصلا خوب نیست خشک و تنبل
یه چرخ ام جی 6 میارزه به 100 تا النترا
max: 1393/12/517:38:58،
34
12
سلام من هر شب خواب اپتیما رو میبینم ولی نمیدونم چرا داخلش شکل پیکان خودمه!!!
پدرام: 1393/12/519:38:58،
15
10
داخل کابین سمند از اپیتما خوشگلتره! البته اغراق داشت ولی خیلی زشته توش
Mamlash: 1393/12/521:37:57،
13
10
جاى يه ماشين كه تو بازار هست كم بود ، طرفداراى خودشو داره ولى بازارش از كيزاشى خيلى بهتره.هوندا آكورد
جاى يه ماشينم تو بازار خاليه كه اگه بياد كره اي ها ديگه حرفى باسه گفتن ندارن چون علاوه بر ويژگى اصلى ماشيناى ژاپنى ظاهر خوب و باوقارى هم داره مزدا6
مهدی: 1393/12/523:13:48،
16
9
این نیو کورنادو کجاست کسی خبری داره ازش؟ اگه بود الان میگفت: فقط نیو کورنادو
رامین..: 1393/12/523:52:58،
12
9
سلام دوستان....من تصمیم دارم تا قبل از عید یه ماشین خریداری کنم ولی راستیاتش تنوع مدلها و تفاوت در اظهار نظرات منو بکلی گیج کرده....صمیمانه ازتون درخواست کمک دارم و به نظر تک تک شما هم احترام میذارم..ی ماشین خانوادگی میخوام و قدرت خریدم حداکثر 90 ملیونه . بفرمایید شما اگه جای من بودید چی میخریدید...ممنون..
پیکانتو: 1393/12/607:37:09،
15
11
ژاپنی بهترین گزینه رویه میز
البت کره ای هم بدک نیست
ماكسيما: 1393/12/714:12:10،
13
11
ماكسيما بخر حرف نداره يكساله دارم جنازش به همه اينا ميارزه
بابی: 1393/12/1002:21:53،
11
7
فقط مزدا سه نیو بخر ... خود من همین کارو کردم خیلی راضیم
موناکو: 1393/12/601:30:24،
13
7
فقط جولیتا
حمید: 1393/12/608:32:58،
16
12
اگه صفر میخوای من نظرم سراتو مونتاژ داخله.
لنسر میتسوبیشی را هم میتونی بهش فکر کنی
رامین: 1393/12/610:47:43،
14
9
مرسی از شماااااا..اتفاقا نظر خودم هم کره ای و ژاپنی هست..زیاد به چینی علاقه ای ندارم ..میگند لنسر میتسوبیشی بعدها تو فروشش مشکل پیدا میکنم .گزینه های خودم مزدا 3 نیو مدل 89 و 90 - سراتو ( البته صفرشو نمیدند با این قیمت ) - هیوندا اکسنت یا النترا شما نظرتون چیه؟؟؟؟؟ راستی جولیتا تولید کدوم کشوره؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل