کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

450 پرواز فوق‌العاده برای ایام نوروز


کد خبر : ۱۰۲۵۰دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲:۳۳۴۱۵۸ بازدید

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از راه‌اندازی پروازهای ایران – آلمان از جمعه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: امارات و ترکیه بیشترین مقاصد پروازی ...
450 پرواز فوق‌العاده برای ایام نوروز450 پرواز فوق‌العاده برای ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از راه‌اندازی پروازهای ایران – آلمان از جمعه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: امارات و ترکیه بیشترین مقاصد پروازی در ایام نوروز هستند.  

سعید چلندری با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: تاکنون حدود 850 پرواز فوق‌العاده از سوی ایرلاین‌های داخلی و خارجی درخواست شده که با حدود 450 پرواز فوق‌العاده بین ساعات 11 صبح تا 22 موافقت شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پروازها بین 22 شب تا 11 صبح تکمیل است، گفت: به ایرلاین‌هایی که درخواست پرواز در این ساعات را دادند اعلام کردیم ساعات پرواز خود را بین ۱۱ صبح تا 22 شب تنظیم کنند تا درخواست آنها برای مجوز پرواز فوق‌العاده بررسی شود. چلندری با اشاره به اینکه سهم ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های خارجی از پروازها در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) هر یک 50 درصد است، گفت: پیش‌بینی می‌شود حد فاصل 26 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه 94 روزانه بین 180 تا 200 نشست و برخاست از فرودگاه امام خمینی انجام شود.

وی از فراهم بودن تمام امکانات فرودگاهی برای استقبال از مسافران نوروزی در فرودگاه امام (ره) خبر داد و افزود: جلساتی با شرکت‌های هواپیمایی برای کاهش تاخیرهای پروازی برگزار شد تا در صورت بروز تاخیر در پروازها، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری خدمات لازم به مسافران ارائه شود.

وی امارات و ترکیه را بیشترین مقاصد پروازی در ایام نوروز اعلام کرد و از انجام پرواز ایران - آلمان از جمعه خبر داد و گفت: این پرواز توسط شرکت جرمانیا و چهار روز در هفته به صورت برنامه‌ای انجام می‌شود؛ طوری که دو پرواز در هفته به مقصد دوسلدورف و دو پرواز نیز به مقصد برلین انجام می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها