کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک ملی پرداخت تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر را ابلاغ کرد


کد خبر : ۱۰۲۱۰یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸:۰۶۲۸۴۶ بازدید

بانک ملی روز گذشته دستورالعمل پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر را نهایی کرده و به شعب خود ابلاغ کرد.

بانک ملی روز گذشته دستورالعمل پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر را نهایی کرده و به شعب خود ابلاغ کرد.
 

تاخیر ابلاغ این دستورالعمل توسط 4 بانک

پیشتر از میان 6 بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات 30 میلیون مسکن مهر تنها بانک مسکن بود که دستورالعمل آن را نهایی و ابلاغ کرده بود. در حال حاضر 4 بانک عامل تجارت، رفاه، صادرات و ملت هنوز این دستورالعمل را نهایی نکرده‌اند.

با ابلاغ این دستورالعمل بانک ملی باید اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد و صاحبان پروژه‌ها و تعاونی‌های مسکن به ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید مراجعه کنند. وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن نیز در 20 بهمن ماه سال جاری طی نامه‌ای جداگانه پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن مهر را به ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرهای جدید و شعب بانک مسکن ابلاغ کردند.

بنابراین گزارش، در دستور‌العملی که میان وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن توافق و تدوین شده است تسهیلات 30 میلیون تومانی به پروژه‌هایی تعلق خواهد گرفت که بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند و پروژه‌های آنها نیز فعال باشند.

در این نامه‌ها ذکر شده است که سازندگان و تعاونی‌های مسکن مهر و خودمالکان از مراجعه حضوری به ستاد وزارتخانه راه و شهرسازی و بانک مسکن خودداری کنند،بنابراین تمامی متقاضیان وام 30 میلیونی باید به ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن مراجعه کنند تا آنها موارد شامل پیشرفت فیزیکی 75 درصد و پروژه فعال را به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر معرفی کنند.

بعد از این موضوع قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر متعاقبا لیست‌های مورد تأیید را به بانک مسکن و یا سایر بانک‌های عامل ابلاغ خواهد کرد. بر اساس مصوبه دولت معرفی این قبیل پروژه‌ها با وزارت راه و شهرسازی بوده، بنابراین از آنجا که در اردیبهشت ‌ماه سال جاری آخوندی وزیر راه و شهرسازی تشخیص پرداخت تسهیلات برای انجام تعهدات دولت و یا افزایش تسهیلات مسکن مهر را به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر تفویض اختیار کرده است،بنابراین بانک مسکن و یا سایر بانک‌ها صرفا با تأیید مهرآبادی این تسهیلات 30 میلیونی را پرداخت خواهند کرد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها