کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استقلال و پرسپولیس 19 اسفند به مزایده گذاشته می‌شوند


کد خبر : ۱۰۱۹۵شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱:۲۴۳۳۸۵ بازدید

مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه 19 اسفند با شرایط جدید پرداختی و نیز با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی دوباره برگزار می‌شود.

سازمان خصوصی‌سازی که در روز 27 بهمن امسال برای اولین بار پس از سالها نسبت به عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کرده و به‌دلیل نبود متقاضی در این مزایده ناکام مانده بود، با تصمیم هیئت واگذاری این دو باشگاه پرحاشیه را دوباره در روز سه‌شنبه 19 اسفند روی میز فروش خواهد برد.

بر اساس این گزارش؛ اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تأسیسات و تجهیزات این مجموعه، ساختمان مرکزی شرکت و ملک تلو نیز از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه استقلال و اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و تأسیسات و تجهیزات این مجموعه به‌علاوه ساختمان مرکزی از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه پرسپولیس هستند که با همان قیمت پایه قبلی یعنی 290 میلیارد تومان برای هر باشگاه و در مجموع 580 میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شوند.

همچنین پیش‌تر اعلام شده بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌صورت 40 درصد نقد و بقیه اقساط دوساله واگذار خواهند شد که در شرایط جدید اعلامی، 25 درصد مبلغ پیشنهادی به‌صورت نقد و بقیه با اقساط 6 ماهه در طول 4 سال باید پرداخت شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها