کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه نامحدود مرغ 5500 تومانی به بازار


کد خبر : ۱۰۱۶۳جمعه، ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵:۳۵۲۵۷۱ بازدید

در حالی قیمت مرغ در بازار به مرز کیلویی 8000 تومان رسیده است که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خود را برای عرضه نامحدود مرغ به‌قیمت 5500 تومان اعلام کرد.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد، آمادگی لازم را جهت عرضه نامحدود مرغ به‌قیمت 55000 ریال به تمامی شرکت‌های تعاونی‌، اتحادیه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و مراکز عمده عرضه این کالا از طریق این شرکت در تهران و استان‌ها دارد.

با توجه به برخی از خبرهای منتشره مبنی بر کمبود مرغ، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: در اجرای سیاست تنظیم بازار به‌اندازه کافی ذخیره سازی مرغ در کشور صورت گرفته است و همان طور که در اطلاعیه‌های قبلی و از سوی مدیران این وزارتخانه اعلام و اطلاع رسانی شده است، شرکت پشتیبانی امور دام کشور آمادگی لازم را جهت عرضه نامحدود مرغ به‌قیمت 55000 ریال به تمامی شرکت‌های تعاونی‌، اتحادیه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و مراکز عمده عرضه این کالا از طریق این شرکت در تهران و استان‌ها دارد.

لذا تمامی متقاضیان اعم از شرکت‌های تعاونی‌، میادین و مراکز عمده عرضه می‌توانند تقاضاهای خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی به شرکت پشتیبانی امور دام در تهران و استان‌ها ارائه کرده، تا از این طریق نسبت به تأمین این کالا و عرضه آن به جامعه مصرف کننده اقدام نمایند.

قیمت مرغ در بازار به مرز 8000 تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری پرورش مرغ گوشتی با اعلام اینکه با افزایش عرضه مرغ قیمت‌ها در آینده به‌سمت ثبات خواهد رفت، گفت: یکی از نگرانی‌های ما بروز بحران تولید در یک ماه آینده است.

همایون دارابی در گفت‌وگویی، در رابطه با دلایل افزایش قیمت مرغ که از هفته گذشته از 7هزار به 8هزار تومان رسیده است، اظهار داشت: هم اکنون قیمت مرغ در بازار به تعادل نرسیده و هرروز با نوساناتی همراه است.وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام به عرضه مرغ منجمد در کشور می‌پردازد، افزود: این امر کنار عرضه مرغ، تولیدکنندگان بازار را به‌سمت ثبات هدایت می‌کند.

دارابی اضافه کرد: البته ممکن است برخی از تولیدکنندگان هم با مشاهده قیمت فعلی مرغ، سطح تولید خود را برای کسب سود افزایش دهند که این موضوع خود قیمت مرغ را به‌نحو قابل توجهی کاهش و حتی بحران مازاد تولید را در یک ماه آینده به وجود خواهد آورد.مدیرعامل اتحادیه سراسری پرورش مرغ گوشتی با بیان اینکه تا زمانی که بازار به تعادل نرسد عرضه مرغ منجمد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تولیدکنندگان مرغ طی سالهای اخیر با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند و تمام تلاش خود را برای تعیین قیمت متعادل برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام دادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها