کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افتتاح غرفه ایران خودرو در نمایشگاه بغداد


کد خبر : ۱۰۱۲۶چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸:۰۰۸۰۲۷ بازدید

غرفه گروه صنعتي ایران خودرو در نمایشگاه دستاوردهاي جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حضور محسن صالحي نيا، معاون وزير صنعت، معدن ...
افتتاح غرفه ایران خودرو در نمایشگاه بغداد افتتاح غرفه ایران خودرو در نمایشگاه بغداد

غرفه گروه صنعتي ایران خودرو در نمایشگاه دستاوردهاي جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حضور محسن صالحي نيا، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و همتاي عراقي وي افتتاح شد.    

اين غرفه كه برخي از محصولات به روز و صادراتي گروه صنعتي ايران خودرو در آن به نمايش گذاشته شده، صبح روز دوشنبه، ٢٧ بهمن ماه گشايش يافت.

گروه صنعتي ايران خودرو در اين نمايشگاه با به نمايش گذاشتن محصولات خود در دو بخش خودروهاي سواري و تجاري حضور فعالی دارد. از جمله خودروهايي كه در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار گرفته، محصولات دنا، رانا، سمند ال.ايكس و پژو پارس در بخش خودروهاي سواري و كاميون آريا و ميني بوس آرين در بخش محصولات تجاري است.

محسن صالحی نیا، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از غرفه و محصولات ایران خودرو، بر حضور پر رنگ این شرکت در بازار خودروی عراق تاکید کرد و برنامه های این شرکت برای عرضه محصولات جدید در این بازار را هدفدارتوصيف كرد.

قائم مقام ارشد ایران خودرو نيز برنامه های ایران خودرو برای حضور فعال تر در بازار عراق را براي مقامات ايراني و عراقي تشریح کرد.

عباس ملکی تهرانی ضمن تاکید بر اینکه گروه صنعتي ايران خودرو همزمان با عرضه دنا به عنوان جديدترين محصول خود در بازار ايران اين خودرو را نيز در بازار عراق معرفي کرده است، افزود: خودروي دنا كه از يك طراحي به روز و زيبا برخوردار است با موتورهاي EF7 توربو شارژر و EF7 عادي به بازار عرضه خواهد شد. وی گفت: توان اين خودرو با پيشرانه توربو ١٥٠ اسب بخار و با پيشرانه عادي ١١٥ اسب بخار است.

نمايشگاه دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران با حضور ٢٦٠ شركت ايراني فعال در بخش هاي مختلف صنعتي، پزشكي صنعتي، خودرويي، برق، نفت و گاز، مواد غذايي، خدمات، طراحي مهندسي و دارويي از دوشنبه ٢٧ تا ٣٠ بهمن در محل دائمي نمايشگاه بغداد داير است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها