کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93


کد خبر : ۱۰۱۲۰چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰:۴۵۳۳۷۳۶ بازدید

بدينوسیله به اطلاع کلیه نمايندگان محترم مي رساند، شرايط پیش فروش عادي يك و دو وديعه اي اسفند 93 با تمديد نرخ سود مشارکت ویژه ...
آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو - اسفند ماه 93

بدينوسیله به اطلاع کلیه نمايندگان محترم مي رساند، شرايط پیش فروش عادي يك و دو وديعه اي اسفند 93 با تمديد نرخ سود مشارکت ویژه بھمن ماه از روز شنبه مورخ ٩٣/١٢/٠٢ الي ٩٣/١٢/٢٨ به شرح جدول پیوست ارائه مي گردد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

١- سود مشاركت در اين بخشنامه طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

8ijpdkz8vs2ixn6ywyg.png

٢- سود مشاركت در صورت انصراف طبق جدول ذیل و بصورت سالیانه حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

uqnb4lm7sym6z7wo4tmw.png

٣- در صورت تاخیر در تحويل خودرو از جانب شركت، سود تاخیر به ازاي مبالغ پرداختي مشتري (صرفاً به شرط تكمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) يك درصد ماھانه (١٢درصد سالیانه ) پرداخت مي شود.

٤- در صورتي كه برحسب ضرورت، آپشن و يا تجھیزات خاصي بر روي خودرو نصب و يا حذف گردد و يا تغییري در برخي از قطعات خودرو ايجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروي تغییر يافته صادر خواھد شد.

٥- در شرايط پیش فروش عادي مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شركت در موعد تحويل و پس از محاسبه سود مشاركت و ھزينه ھاي قانوني از طريق دعوتنامه به اطلاع مشتريان محترم خواھد رسید.

٦- ارائه كد ملي، كد پستي، آدرس دقیق، منطقه شھرداري محل سكونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامي است.

٧- در صورت ارائه يا درج آدرس پستي اشتباه توسط مشتري، به ھیچ عنوان امكان تغییر آدرس وجود ندارد و كلیه تبعات ناشي از صدور پلاك با كد شھر مغاير و يا مفقود شدن مدارك خودرو، به عھده مشتري خواھد بود.

٨- نمايندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتريان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩٦٨ (مدارک مورد نیاز جھت احراز سکونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمايند.

٩- ارائه متن و شرايط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتريان الزامي است و بديھي است ثبت نام مشتريان تنھا بر اساس شرايط قید شده قابل پذيرش است.

١٠- شركت ايران خودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبتنام اقدام نمايد.

١١- خودروھاي اين بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانوني ابلاغ شده در زمان تحويل خودرو برخوردار خواھند بود.

١٢- نظر به اينكه ھرگونه اعلام و ارسال اطلاعات به سازمان امور مالیاتي (خريد ، فروش ، مالیات و ........) درخصوص اشخاص حقیقي و حقوقي نیاز به اطلاعات كد اقتصادي، شناسه ملي و كد ملي دارد، لذا ثبت كد اقتصادي و شناسه ملي نمايندگیھاي مجاز، مشتريان حقوقي و شركتھاي لیزينگ در زمان ثبت نام، در سیستم فروش الزامي میباشد.

١٣- در صورتیكه اشخاص حقوقي اقدام به ثبت نام نمايند لازم است مقررات و موارد ذيل را ( مطابق بخشنامه١٥٠٦) علاوه بر كلیه شرايط فوق اجرا نمايند : · مطابق بخشنامه ١٤٦٨، فروش خودرو به سازمانھاي دولتي بايد تابع ضوابط و مقررات دولتي باشد و بدون مجوز كمیسیون ماده دو از ادارات كل امور اقتصاد و دارايي، ثبت نام مجاز نیست. · فروش خودرو با پلاك شخصي به سازمانھا و شركت ھاي دولتي مجاز نیست. · ارائه كپي برابر با اصل آخرين روزنامه رسمي و آگھي تاسیس به نمايندگي مجاز الزامي است. · ارائه معرفي نامه جھت معرفي نماينده خريدار براي انجام مراحل ثبت نام و شماره گذاري الزامي است. بديھي است معرفي نامه مي بايست در سربرگ شركت متقاضي به ھمراه امضاء و مھر مجاز خريدار باشد.

١٤- ظرفیت بخشنامه به ازاي ھر نمايندگي، بر اساس سھمیه فروش مي باشد كه در صورت به روز آوري، در اين خصوص اطلاع رساني خواھد شد.

توضیحات مھم :

ثبت نام صرفاً به صورت اينترنتي امكان پذير خواھد بود

 

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت ١٠ صبح روز شنبه مورخ ٩٣/١٢/٠٢ مي باشد .

0m2un52beo2h92m61a2.png


شرايط پيش فروش طلائي اسفند 93

امتيازات ويژه اين طرح :

• بالاترين نرخ سود مشاركت ( از ٢٤% الي ٢٨% )

• سود تضمين شده حداقل ١٨%

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت ١٤ روز شنبه مورخ ٩٣ /١٢/٠٢ مي باشد .


o4z2ct3gjrzzo41sy.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها