کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز تالار شیشه‌ای


کد خبر : ۱۰۰۷۰دوشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹:۴۷۲۰۱۶ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با 66 واحد تقویت به 64 هزار و 993 واحد رسید.

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس امروز با 66 واحد افزایش به 64هزار و 993 واحد و ارزش روز بازار به 291هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس اوراق بهادار که تعداد 741میلیون برگ سهم در قالب 54هزار و 15 فقره معامله و به ارزش 174میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص 50 شرکت فعالتر بورسی امروز با دو واحد افزایش به 2هزار و 645 واحد رسید. شاخص بخش صنعت با 46 واحد افزایش به 54هزار و 517 واحد، شاخص آزاد شناور با 168واحد افزایش به 74هزار و 250واحد رسید. شاخص 30 شرکت بزرگ بورسی با دو واحد افزایش به 2هزار و 912 واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با 66 واحد افزایش به 48هزار و 23 واحد رسید. شاخص بازار دوم بورس با 17 واحد افزایش به 126هزار و 869واحد رسید. امروز نمادهای رمپنا، وصندوق، خساپا، خودرو ، در ارتقای شاخص اثر داشته و نمادهای پارسان، فملی، رتاب در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

نمادهای پر بیننده بورسی امروز مربوط به شرکت‌های ایران‌خودرو، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، صنایع آذرآب، بانک صادرات ایران، گروه بهمن، کمباین سازی ایران و بانک ملت بوده است. به گزارش فارس، امروز در فرابورس ایران شاخص کل با دو واحد افزایش به 742واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 61هزار میلیارد تومان رسید. امروز معامله‌گران فرابورسی تعداد 88میلیون برگه بهادار در قالب 16هزار و 762 نوبت معامله و به ارزش 64میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای پربیننده فرابورسی امروز مربوط به شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغ‌میش سرمایه‌گذاری مسکن تهران، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک حکمت ایرانیان،‌ قاسم ایران، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانی‌ها و بانک دی بوده است. امروز نمادهای پترول، شپاس، بمپنا، سمگا،‌ جم، توریل، در ارتقای شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نماد مارون به اندازه یک واحد درصد در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها