پاسخ به گلایه‌ها از پایان زودهنگام شارژ موبایل

سه شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰:۱۲
کدخبر:۹۴۷۴

در حالی که مشترکان متعددی نسبت به پایان زودهنگام شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری خود گلایه‌هایی را مطرح می‌کنند، مدیر عامل ایرانسل در این باره خاطر نشان می‌کند: هیچ اشتباهی در محاسبه هزینه ها رخ نمی‌دهد.

علیرضا قلمبردزفولی در گفت‌وگویی درباره گلایه‌های متعدد مشترکان ایرانسل از به پایان رسیدن سریع شارژ‌ها اظهار کرد: به هیچ عنوان امکان‌ ندارد اشتباهی در محاسبه هزینه مشترکان صورت پذیرد و کاربران می‌توانند پس از برقراری هر تماس از طریق پیام خودکار رایگانی که به دست آنها می‌رسد، از مدت زمان مکالمه، هزینه‌ی آن و باقی مانده شارژ حساب خود مطلع شده و از صحت عملکرد سیستم مطمئن شوند.

وی ادامه داد: نه شرعا، نه عرفا و نه قانونا امکان ندارد حتی سرسوزنی در محاسبات ما اشتباه صورت بگیرد و همان‌طور که گفته شد مشترکان می‌توانند این مساله را آزمایش کنند.

البته دزفولی بر این نکته نیز تاکید کرد که گاهی برخی مشترکان برای پیگیری موضوع پایان زودهنگام شارژ خود با اپراتور تماس می گیرند که در نهایت مشخص می‌شود یا بحث آنها به دلیل استفاده از اینترنت به شکل آزاد و روشن بودن موبایل دیتا بوده و یا به فعالسازی خدمات ارزش افزوده پیامکی مانند ارسال اخبار یا قیمت طلا و ارز و مواردی از این دست مربوط بوده است.

مدیرعامل ایرانسل همچنین تاکید کرد: تمامی خدمات ارزش افزوده در شبکه ایرانسل منحصرا با ارسال درخواست فعالسازی از سوی مشترک بر روی خط او فعال می شود و راهنما و دستورالعمل نحوه غیرفعالسازی این خدمات نیز از طریق پیامک به مشترکین اطلاع داده می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: با این حال همچنان مجموعه تعرفه‌های اپراتور دوم نسبت به رقبای دیگر آن پایین‌تر است و برهمین اساس مشترکان ایرانسل هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نسبت به مشترکان سایر اپراتورها پرداخت می‌کنند.