شناسایی عوامل چاقوکشی در سالن سینما کوروش

شنبه، ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰:۱۴
کدخبر:۹۱۱۶۵

پلیس تهران به دنبال انتشار ویدئویی از درگیری و چاقوکشی در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی کوروش اعلام کرد عوامل درگیری در این سینما را شناسایی کرده است.

مدتی قبل ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که از درگیری و چاقوکشی میان چند نفر در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی کوروش حکایت داشت، درگیری‌ای که واکنش علی سرتیپی، مدیر این پردیس سینمایی را نیز در پی داشت و او با اعلام اینکه این اتفاق در روز سه‌شنبه یعنی روز نیم‌بها‌بودن بلیت سینما رخ داده؛ گفت: «متأسفانه سه‌شنبه، حوالی ساعت ۲۳ در سالن سینما کوروش، دو تماشاگر که در حالت عادی نبودند و چاقو هم داشتند، هنگام تماشای فیلم شروع به سیگارکشیدن می‌کنند، چند نفر از تماشاگران به آنها اعتراض می‌کنند و بین آنها درگیری پیش می‌آید و خاطیان با کمک حراست به بیرون برده می‌شوند و بعد نیروی انتظامی آنها را دستگیر می‌کند و به دادسرا اعزام می‌شوند تا هم به‌خاطر حمل سلاح سرد و هم شرایط غیرطبیعی محاکمه شوند».

او ادامه داد: «ما از لحاظ موقعیت، امکانات و حتی از لحاظ قانونی، توانایی این را نداریم که تک‌تک افرادی را که وارد سالن سینما می‌شوند چک کنیم تا چیزی همراهشان نباشد و این موضوع هم اتفاقی نیست که در اختیار سینما بوده باشد. خود مجتمع هم شکایتی تنظیم کرده و امیدواریم این دوستان به نتیجه کارشان برسند».

در تازه‌ترین خبر نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که عوامل درگیری در پردیس کوروش شناسایی شدند و دستگیری آنها در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است.
پلیس همچنین بار دیگر تأکید کرده که هرگونه استفاده از سلاح سرد و قدرت‌نمایی و عربده‌کشی و برهم‌زدن نظم و امنیت و انضباط و آرامش جامعه ممنوع است و پلیس با اقتدار با این‌گونه هنجارشکنی‌ها برخورد خواهد کرد.