جزئیات اعطای وام ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد

پنجشنبه، ۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹:۴۰
کدخبر:۹۰۸۵۴

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام ازدواج ۲۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدهادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی ۲۰۰ میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این امر در ادامه سیاست‌های حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی و اعتلای فرهنگ حسنه ازدواج به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق این امر با بانک قرض‌الحسنه رسالت تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با نرخ دو درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ باشد، اعطا می‌شود.

سیدفضلی تأکید کرد: اعطای این وام هیچ گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد و دانشجویان علاوه بر امکان دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مرکزی می‌توانند از این تسهیلات نیز بهره مند شوند و در صورتی که زوجین هر دو دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی باشند به ازای به هر دانشجو قابل پرداخت است.

وی تصریح کرد: تسهیلات مذکور صرفاٌ یک بار در طول دوران تحصیل به دانشجو اختصاص می‌یابد و دانشجویان متقاضی این تسهیلات می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه ساجد به نشانی (sajed.iau.ir) ثبت کنند.