علت تعطیلی نمایشگاه بین المللی تهران چیست؟

یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳:۵۳
کدخبر:۹۰۱۵۹

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت که با وجود پرداخت هزینه‌ از سوی بخش خصوصی در نمایشگاه و افتتاح چند نمایشگاه در صبح امروز، پلیس راهور ساعاتی قبل اعلام کرده مکان برگزاری نمایشگاه، شهر آفتاب است و اجازه ورود ماشین به نمایشگاه بین‌المللی تهران را نمی‌دهد.

مجید افتخاری اظهار کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که شهرداری جلوی برگزاری نمایشگاه را گرفته و پلیس راهور اعلام کرده مکان برگزاری نمایشگاه، شهر آفتاب است و امکان برگزاری نمایشگاه در مکان نمایشگاه بین‌المللی تهران وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها تا هفته گذشته در همین مکان، تصریح کرد: اگر قرار است اجازه برگزاری نمایشگاه داده نشود، چرا اجازه می‌دهند غرفه داران هزینه و تبلیغات کنند و بعد در روز اجرا، جلوی برگزاری نمایشگاه را می‌گیرند.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از حدود ساعت ۱۱ صبح امروز اجازه ورود ماشین به نمایشگاه بین‌المللی داده نشد و پلیس راهور درهای نمایشگاه را بست. افراد فقط می‌توانند پیاده از در بالا وارد نمایشگاه شوند،  بنابراین باید ماشین خود را در خیابان ولنجک پارک کرده و پیاده وارد نمایشگاه شوند.

وی با بیان اینکه با این شرایط نمایشگاه به شدت خلوت است و استقبالی نشده، تصریح کرد: پلیس راهور باید این مشکل را با شرکت نمایشگاه‌ها حل کند. همین امروز ۲۵ درصد هزینه‌ای که بخش خصوصی در نمایشگاه صرف کرده از بین رفته است.

به گزارش ایسنا ، صبح امروز نمایشگاه بین المللی متالوژی؛ ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های نوین آبیاری؛ ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی، پوشاک در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شده، اما ساعاتی قبل سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفته که  پلیس با برپایی نمایشگاه های تخصصی مشکلی ندارد؛ اما با برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین تهران و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است و این مساله قطعا با اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های پلیس  همراه خواهد شد.