جدول پیش‌فروش محصول جدید گروه بهمن

چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۰۳
کدخبر:۸۶۲۳

اسماعیل کاویانی، رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌موتور از آغاز پیش‌فروش خودروی B50F (آسا) خبر داد و گفت: این خودرو با قیمت 73 میلیون و 900 هزار تومان به ‌فروش می‌رسد که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایندگی‌های مجاز گروه‌ بهمن پیگیری نمایند.

خودرو B50F(آسا) از قابلیت‌هایی نظیرطراحی زیبا و مدرن در ظاهر، تریم شکیل داخلی با کیفیت عالی، موتور 1800 سی‌سی، گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ژاپنی و سان‌روف برخوردار است و همچنین طراحی جدید چراغ‌ها، صندلی تمام‌چرم ارگونومیک، تجهیز به سیستم کروزکنترل، سیستم کنترل پایدار و سیستم کنترل میزان فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) ازجمله امکاناتی است که این خودرو را از سایر خودروهای موجود بازار و خودروی قبلی B50 متمایز کرده است.

به گفته کاویانی، خودرو  B50F(آسا) از جمله محصولات به‌روز شرکت FAW است ( که از بزرگترین شرکت‌های تولید خودروی چین به شمار می‌آید که سالانه تعداد 3 میلیون دستگاه خودرو تولید می‌کند وبا شرکت‌های مزدا، فولکس‌واگن و جی‌ام همکاری دارد.) و قابلیت رقابت با خودروهای همتراز خود در بازار را دارد.

همچنین بهره‌مندی از خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، قیمت رقابتی و مناسب، برخورداری از تجهیزات و امکانات فنی و ایمنی بسیار بالا این خودرو را مبدل به خودرویی پرطرفدار در بازار خواهد کرد.

وی در ادامه از استقبال بالای متقاضیان از پیش‌فروش این محصول خبر داد و گفت: شرکت بهمن‌موتور در نظر دارد با وجود استقبال بالای این محصول، تولید این خودروی جدید را افزایش دهد.

جدول فروش این خودرو در آذرماه به شرح زیر می باشد :

m4suy0w5p2afe6m19i.jpg