واعظی خطاب به زاکانی و جلیلی: کاش می ماندید و می دیدید چه تعداد رأی می آورید

پنجشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴:۴۷
کدخبر:۸۳۹۰۷

محمود واعظی درباره علت عدم استفاده دولت از فرصت ۸ دقیقه‌ای صدا و سیما برای دفاع از عملکرد خود، گفت: کمیته‌ای که به آن نامه نوشته شد، موضوع را بررسی کرد، فقط سه موضوع را انتخاب کرده و ۸ دقیقه برای پاسخگویی آن‌هم به شکل ضبط شده به دولت وقت داد.

وی افزود: بعد از مناظره اول، دو مناظره دیگر برگزار شد و نامزدها در این مناظرات هم حرف‌های نادرست دیگری گفتند و سیاه نمایی کردند؛ انگار دولت هیچ توفیقی نداشته است.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: به نظر می رسد این نامزدها در ارتباط با جنگ اقتصادی از فشارهایی که آمریکا به کشور آورده بود، عبور کرده بودند و به جای اینکه به رفتار نامناسب ترامپ واکنش نشان بدهند و به او توهین کنند، به دولت توهین کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم قضاوت را بر عهده مردم بگذاریم چرا که بهترین قاضی خود مردم هستند؛ این‌طور نیست که به هر دلیلی صدا و سیما و رسانه‌ها امروز مصلحت می‌دانند دستاوردهای دولت که از نظر ما دستاوردهای ملت است را نادیده بگیرند و ما هم بخواهیم به این شکل دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت دستاوردهای ملت است، اظهار کرد: اگر در بخش کشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش و آموزش عالی توفیقاتی داشته‌ایم، باید از کشاورزان، کارگران، معلمان و اساتید تشکر کنیم.

وی ادامه داد: بهتر دیدیم زمان کمی بگذرد و گرد و غبار انتخابات فروکش کند. به هر حال حقایق خود را نشان می‌دهد و مردم دیر یا زود متوجه می‌شوند دولت در این شرایط سخت جنگ اقتصادی که همه بازارهای دنیا روی ما بسته بود و برای تامین معیشت مردم، نه می‌توانستیم کالا بفروشیم و نه ارز لازم را تامین کنیم، چقدر تلاش کرده است.