وقتی دلار تمامی معادلات را برهم میزند !

شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳:۳۵
کدخبر:۸۳۸۴

قیمت‌ها از بازار آزاد ارز و طلا حاکی از افزایش 96 تومانی هر دلار آمریکا نسبت به آخرین روز هفته گذشته و ثبات تقربی قیمت طلا است.

بر اساس گزارش میدانی از بازار ارز و طلا، قیمت دلار از اواسط هفته گذشته با شیبی ملایم افزایش یافت و روز پایانی هفته - ششم آذر - به مرز 3300 تومان رسید و این روند صعودی امروز - هشتم آذر - در بازار ارز ادامه یافت و نرخ هر دلار تا 3404 تومان در صرافی‌های تهران به فروش رسید.

امروز - شنبه - هر دلار آمریکا در صرافی‌های تهران به طور میانگین 3350 تومان تا 3390 تومان خریداری شد و 3370 تا 3404 به فروش رسید.

همچنین یورو اروپا، پوند انگلستان و لیر ترکیه سایر ارز‌هایی هستند که بعد از دلار در صرافی‌ها خرید و فروش نسبتا قابل توجهی دارند.به گفته فروشندگان بعد از تمدید مذاکرات هسته‌ای تغییر محسوسی در خرید و فروش ارز ایجاد نشده است و تمایل مردم نسبت به خرید و فروش ارز تغییر نکرده و صرافان بیشتر روی فروش به شرکت‌ها و تجار حساب می‌کنند.

قیمت انواع سکه

اما قیمت سکه تغییر قابل توجهی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. سکه طرح امامی به قیمت 935 هزار تومان خریداری می‌شود و به قیمت 945 هزار تومان در صرافی‌ها به فروش می رسد. سکه نیم‌بهار به قیمت 465 هزار تومان خریداری و تا 473 هزار تومان فروخته می‌شود. سکه ربع بهار به قیمت 263 هزار تومان خریداری و تا 273 هزار تومان فروخته می‌شود.همچنین قیمت سکه یک گرمی به قیمت 165 هزار تومان خریداری و به قیمت 171 هزار تومان خریداری شد.

کاهش اندک قیمت طلای گرمی

اما قیمت طلا نسبت به روز پنج‌شنبه، ششم آذرماه که هر گرم آن به 96 هزار تومان رسید، امروز - شنبه - با اندکی افزایش 96 هزار و 860 تومان داد و ستد می‌شود. البته این قیمت همچنان نسبت به قیمت اوایل و اواسط هفته گذشته بالاتر است. همچنین هر مثقال طلا حدود 419 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت های درج شده مربوط به ساعت 17:00 می باشد .


قیمت انواع سکه، طلای گرمی و ارز در قالب جدول:

o4cvgk1u2y4p7gsx5zuu.png