تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان ممنوع شد

سه شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷:۰۸
کدخبر:۷۳۸۹

سرهنگ قاسم قدرتی رئیس پلیس راه استان خوزستان، در پاسخ به این سؤال که آیا تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است گفت : خیر، تردد این خودروها در استان خوزستان آزاد نیست و از امروز این خودروها توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در واکنش به موضوع که چرا قبلاً اعلام کرده بودید تردد این خودروها آزاد است گفت : این که من قبلاً این حرف را زده باشم کذب است و این را رسانه‌ها از به کذب از زبان من نوشته بودند.

به گزارش تسنیم، این در حالی که ابتدای مهرماه سال جاری سرهنگ قاسم قدرتی در گفتگوی با رسانه‌ها و در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه پلیس از تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان جلوگیری و اقدام به جریمه می‌کند گفت: ممانعت از تردد خودروهای اروندی در دیگر شهرهای استان تنها یک شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.

پیش‌تر نیز مهران بابایی جانشین رئیس پلیس راهور خوزستان در جلسه بررسی مشکلات ترخیص خودرو‌های منطقه آزاد اروند در خرمشهر، گفته بود: با توجه به افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان، برای افزایش ظرفیت‌ها و بهبود شرایط ترخیص این خودرو‌ها نیازمند اتخاذ تدابیری در این راستا هستیم. از ابتدای سال 93،  4 هزار و 200 خودرو منطقه آزاد پلاک‌گذاری شده است .

حال با این وجود سرنوشت هزاران خودروی پلاک اروندی که در کل استان خوزستان تردد می‌کنند معلوم نیست چه می‌شود.