نکات مهم قبل از کاشت مو که باید بدانیم

چهارشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷:۵۸
کدخبر:۶۹۰۵۵

در دنیای امروزی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی تنها یک راه ترمیم و درمان برای موهای از دست رفته وجود دارد، آن هم کاشت مو است. این عمل با کمک پیوند موی  طبیعی و در بخش های مختلفی همانند  ابرو ، سر، ریش و حتی سیبیل انجام می گیرد. مهمترین مسأله‌ای که باید قبل از اقدام به کاشت مو به آن توجه کنید سن شماست. اما فاکتورهای مهم دیگری قبل از کاشت مو وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم.

مصرف داروها قبل از کاشت مو

  • دارو های ضد انعقاد خون مانند وارفارین و هپارین: کاشت مو طبیعی با مقداری خونریزی همراه است علاوه بر آن پس از پیوند موها باید خون رسانی به موهای کاشته شده به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد. از آنجایی که مصرف این دارو ها باعث ایجاد اختلال در این امر می شود، لذا اگر احیانا از سری داروهایی که موجب رقیق شدن خون می شوند استفاده می کنید حتما پزشک معالج خود را در جریان این امر بگذارید. عوارض احتمالی این نوع داروها حتی ممکن است موجب اشتباه در تصمیم گیری راجع به نوع روش کاشت موی شما شود.

  • داروهای بازدارنده ریزش مو مانند ماینوکسیدیل:  یکی از تاثیرات این دارو بازتر شدن حفره ای است که تارهای مو از آنجا رشد می کنند. این امر ممکن است هنگام برداشت یا کاشت گرافت ها ایجاد مشکل نماید. لذا طبق توصیه پزشکان مصرف این دارو باید قبل از عمل قطع شود . استفاده مجدد از این نوع داروها بعد از عمل با تجویز و تشخیص پزشک معالج شما بلامانع است.
  • داروهای ضد التهاب : مصرف این قبیل دارو ها مانند اکسدرین (آکسار) ، تریامسینولون موضعی ، مفنامیک اسید ، مسالامین و …. را نیز با پزشک خود مطرح نمایید.

داشتن استراحت کافی قبل از کاشت مو

استراحت کافی شب قبل از عمل یکی از مهم‌ترین نکات اقدامات قبل از عمل کاشت مو می باشد.

رنگ نکردن مو قبل از کاشت مو

در صورتی که اکثریت موهای شما به خصوص در نواحی بانک مو (پشت سر و اطراف گوش ها) سفید است بهتر است شب قبل از عمل موهای خود را رنگ نمایید.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

یک کاشت موی موفق به انجام درست آن بستگی مستقیم دارد. برای اینکه عمل کاشت مو طبیعی درست انجام شود موارد زیر بسیار مهم هستند:

  • انجام کاشت مو در سن مناسب آن
  • انتخاب یک روش مناسب برای کاشت مو
  • انجام درست آزمایشات قبل از کاشت مو
  • انتخاب یک جراح با تجربه و پزشک مشاور پوست و مو خوب
  • رعایت کلیه توصیه‌های قبل از کاشت مو
  • رعایت کلیه مراقبت‌های بعد از کاشت مو
  • ایجاد آرامش ذهنی و دوری از استرس هنگام انجام عمل کاشت مو

برای اینکه همه این موارد درست انجام شود، انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر برای انجام کاشت مو بسیار مهم است. کلینیک‌های پوست و مو باید دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و ممنوعیت انجام کاشت مو نداشته باشند. سابقه کلینیک در عمل کاشت مو بسیار مهم و ضروری است. همه کلینیک‌های کاشت مو لزوماً مستعد و توامند برای انجام کاشت مو نیستند. در جلسه مشاوره قبل از کاشت مو با بررسی کلینیک، پرسنل و محیط آن و نمونه‌های کاشت مو به نتیجه قابل قبولی دست خواهید یافت.

کلینیک تخصصی پوست و موی کلینیک مدرن سعادت آباد با استفاده از تیم متخصص پزشکی و تکنسین‌های مجرب خود و بهره گیری از کادر پرستاری با سابقه و صبور از بهترین روش کاشت مو، کاشت ابرو و پیوند موی طبیعی استفاده می کند و تمامی ملاحظات کاشت مو را با دقت هرچه تمام تر در پروسه‌های کاشت رعایت می نماید که این امر سبب آن شده است که بیش از 95% کاشت‌های انجام شده در این مجموعه بسیار طبیعی بوده و به تبع آن رضایت 95% متقاضیان کاشت مو را بدست بیاورد.

شما می‌توانید با هشتگ #بازمیشه در شبکه‌های اجتماعی نمونه کارهای این مرکز زیبایی و پوست و مو را دنبال کنید.

#بازمیشه که شعار کلینیک مدرن است بیانگر این موضوع مهم است که با هر وضعیت مالی و اقتصادی، با هر شرایط جسمی و سنی و با هر وضعیتی از تراکم مو در ناحیه سر، ابرو و ریش و سبیل خود می توانید امید داشته باشید که بازهم می شود مو، ابرو و ریش و سبیل پرپشت داشت حتی اگر بانک مویی بسیار ضعیف و کم تراکمی داشته باشید.

تلفن: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۰۰۰       مشاوره 24 ساعته: 1181818-0912

آدرس ما در شبکه های اجتماعی: modernclinique

نشانی: تهران – سعادت آباد- بلواردریا- بین خیابان گلها و خیابان رامشه- پلاک ۷۰- طبقه ۳