پاتک پلیس به سدمعبر نمایشگاه‌های اتومبیل + تصاویر

جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹:۵۱
کدخبر:۶۶۲۷

سرهنگ سعید سپهری در تشریح جزئیات این طرح با بیان اینکه از حدود سه ماه پیش طرح برخورد با افراد و مشاغل متخلف که اقدام به اشغال حریم پیاده روها کرده بودند آغاز شده و همچنان ادامه دارد گفت: تا کنون این طرح در بخش‌های شمالی، شمال غرب و شمال شرق پایتخت اجرا شده است.

وی افزود: در آخرین اقدام، این طرح در محدوده میدان امامت اجرا شد که طی آن با بیش از 25 نمایشگاه متخلف برخورد شده و خودروهایی که در حاشیه خیابان متوقف شده بودند به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به انتقادات متعدد مردم از این اقدام صنوف متخلف، گفت: با همکاری شهرداری و اداره اماکن طرح مشترکی را در این خصوص آغاز کرده و هم اکنون نیز در حال اجرای آن هستیم.

سپهری با بیان اینکه پیش از این طی چندین مرحله به مالکان این صنوف نسبت به رفع سدمعبر هشدار داده شده بود، گفت: از یک ماه قبل نیز در این مناطق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده و بروشورهایی نیز میان صنوف توزیع شده بود تا نسبت به رفع سدمعبر در خیابان‌ها و پیاده‌روها اقدام کنند؛ اما متاسفانه تعدادی از آنها بدون توجه به تذکرات پلیس همچنان اقدام به مسدود کردن پیاده رو و و پارک کردن خودروها در حریم خیابان و پیاده رو شده بودند.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از بی توجهی برخی از صنوف به هشدارها، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی،‌ شهرداری و کلانتری محل به وسیله جرثقیل این خودروها را به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران با اشاره به روندی که صاحبان صنوف برای تحویل خودروهایشان باید انجام دهند به ایسنا گفت: این خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند .

سپهری با بیان اینکه این اقدام پلیس موجب رضایت شهروندان شده است گفت: هم اکنون در خیابان‌های شهید بهشتی و مطهری این طرح اجرایی شده و دیگر سدمعبری از سوی نمایشگاه‌داران اتومبیل در این مناطق به چشم نمی‌خورد.

7yjja134ediix6wgzqcv.jpg

p2b3i0ntbtepprc8s9r6.jpg

8qy1m20ju6ltm3nf04rz.jpg

hws84p2tcksyxhsj31y3.jpg

3zpig92ycve52a633vn.jpg

0fza6u0e3erkvrr0zz9.jpg