آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی با 1 کشته; تعدادی خودرو دچار حریق شدند + تصاویر

چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲:۱۱
کدخبر:۶۵۲۵۵

این حادثه ساعت 14:13 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 98، 27 و 55 این سازمان به همراه خودرو نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار فردوس غرب، خیابان شقایق جنوبی اعزام شدند.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در طبقه منفی یک آن که محل پارگینگ خودروها بود آتش سوزی رخ داد و همزمان نیز آتش سوزی درطبقه سوم این ساختمان به مساحت حدودا 80 متر مربع اتفاق افتاد.

وی با اعلام این که شعله های آتش از قسمت پارگینگ ساختمان به بیرون زبانه میکشید، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی و قطع جریان برق و گاز ساختمان به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و کشیدن لوله آب، مشغول خاموش کردن خودروهای آتش گرفته در طبقه منفی یک ساختمان شدند که در کوتاهترین زمان ممکن این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

دیبا در ادامه اظهار داشت: گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات کامل و استفاده از ابزارهای موجود برای یافتن ساکنان گرفتار در دود و آتش، به طبقات رفته و به جستجو در طبقات پرداختند که در طبقه سوم پس از باز کردن درب یکی از واحدهای مسکونی، با پیکر مردی 40 ساله که در پشت در افتاده و جان سپرده بود، روبرو شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله شعله های آتش در داخل این واحد مسکونی را خاموش کرده و همچنین یک زن 35 ساله ای را که در یکی از اتاق ها گرفتار شده بود، پیدا کردند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی گفت: پیکر مرد 40 ساله توسط عوامل اورژانس مورد معاینه قرار گرفت که فوت وی تائید شد، دراین میان زن محبوس شده نیز که هیچ آسیبی ندیده بود به سلامت به خارج از ساختمان و فضای باز منتقل شد.

وی در مورد دلایل بروز این حادثه ابراز داشت: پس از انجام عملیات ایمن سازی، محل حادثه و همچنین پیکر مرد متوفی جهت انجام تحقیقات لازم و نیز بررسی علت بروز این حادثه و مرگ این مرد دراختیار عوامل انتظامی قرار گرفت و درادامه نیزکارشناسان آتش نشانی در محل این حادثه حاضر شدند و به بررسی علت وقوع این آتش سوزی پرداختند.

jngg9wjwkenlfg3ffbg.jpg

1ubmxkbxoom99sqq433z.jpg

nkrizpwjrcm6pr3o7t.jpg

3l0bpqzyck0xbl6uzx2.jpg

kioghnqgtxgxysfx3pb7.jpg

ts2fmbp2gr01nhzdv5nu.jpg