دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق توسط پلیس اهواز

پنجشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵:۴۷
کدخبر:۶۴۲۲۱

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از توقف و دستگیری 2 سارق حرفه‌ای سیم برق در حین سرقت با شلیک پلیس این شهرستان خبر داد.

محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دالوند بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۷ موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق همچنین با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق سیم برق را در حالیکه با بالا رفتن از تیر برق و قطع سیم، قصد سرقت آن را داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی جهت دستگیری سارقان وارد عمل شوند.

وی در ادامه افزود: سارقان با دیدن ماموران کلانتری و بی‌توجهی به فرمان ایست پلیس، اقدام به فرار می‌کنند که نهایتا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت سارقان تیراندازی و آنان را از ناحیه پا، مجروح، متوقف و دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات به عمل آمده از این ۲ سارق که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله سرقت هستند، سارقان ضمن اعتراف به جرم خود به ۹ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان، ضمن اشاره تحویل این ۲ سارق سابقه دار به مقامات قضایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.