صدور حواله توزیع 13 هزار تن شکر در بازار تهران

یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳:۰۸
کدخبر:۶۰۲۱۲

به دنبال انتشار گزارش ها از نایاب شدن شکر در بازار، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از صدور 13 هزار تن حواله شکر برای توزیع در بازار پایتخت خبر داد.

بر اساس اعلام این سازمان، تا امروز 13 هزار و 360 تن حواله شکر برای توزیع در بازار تهران صادر شده و بیش از 7 هزار تن دیگر نیز در روزهای آینده در بازار تهران توزیع می‌شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به توزیع شکر در تهران توسط 15 صنف و مرکز اعلام کرد: 22 هزار تن شکر در نظر گرفته شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌های مربوطه، سازمان میادین و تره‌بار و ... توزیع و به دست مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی خواهد رسید.

همچنین قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران نیز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته درخصوص توزیع شکر گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده مقرر شده است تا شکر مورد نیاز بازار از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در اختیار بنکداران قرار گرفته و در واحدهای صنفی توزیع شود.

وی ادامه داد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که اگر کالا در اختیار اصناف قرار گیرد، ما قطعاً بر نحوه توزیع، کنترل لازم را خواهیم داشت.