مصدومیت سه سرنشین در واژگونی خودروی 206 + تصاویر

یکشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۴۳
کدخبر:۵۵۳۷۳

ساعت 22:10 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با درخت و واژگونی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 38 و نجات 5 را به صدا درآورد و آتش نشانان به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، قبل از پل بهاران اعزام شدند.

به گفته امیررضا مرادی فرمانده آتش نشانان اعزامی: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو206 با سه سرنشین مرد 19، 21 و 24 ساله با ورود به حاشیه سبز بین خط تندرو و کندرو بزرگراه، دچارواژگونی شده و به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بودند.

وی ادامه داد: همه سرنشینان این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند که مصدومیت شدید دو نفر از آنها مشهود بود.

مرادی افزود:در پی این حادثه، یک دستگاه خودروی وانت پیکان با راکب 55 ساله یک دستگاه موتورسیکلت در هنگام تماشای این حادثه و قبل از رسیدن آتش نشانان برخورد کرده و موتور سوار به شدت از ناحیه خر دو پا دچار آسیب شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه وقطع جریان برق خودروی پژو206 به یاری مصدومین حادثه شتافتند و با انتقال مصدومین به محل امن و انتقال خودرو به حاشیه بزرگراه و سپردن مصدومین به عوامل اورژانس با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی به ماموریت خود پایان دادند.

i2nuno23qee5pjdao0.jpg

taga7tjd7szjxcsnv01.jpg

5rjd9pdvozxcfz2224uj.jpg

yain0cgopycbho7tnxgq.jpg