زمان توزیع بسته حمایتی دولت برای کارمندان

شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۳
کدخبر:۵۵۱۱۵

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت با حقوق ماهانه کمتر از 3 میلیون هفته آینده آغاز می‌شود.

میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در صدد است؛ پنج شنبه این هفته اول آذرماه به بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد با دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان، بسته حمایتی ارائه کند و این بسته به صورت نقدی به حسابشان واریز می شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه های فوق نیستند این بسته های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند می توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می کنیم بسته های حمایتی برای خرید از فروشگاه ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته های حمایتی مرحله نخست، 9 هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله 3 تا 3 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم./ مشرق