بیشترین تبلیغات در تلویزیون مربوط به کدام خودروساز است؟

شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳:۰۴
کدخبر:۴۳۶۵

 در نوروز امسال و با آغاز سریال های نوروزی صدا و سیما، و اکران نوروزی سینماهای کشور باز هم شاهد حضور پر رنگ یک خودروسازی در غیاب دیگر خودروسازان داخلی در این دو عرصه بودیم.

علاقمندان به سریال های صدا و سیما اگر سریال "خوب، بد، زشت" که هر شب از شبکه دو سیما پخش می شد و سینمابرو ها چنانچه فیلم "طبقه حساس" در سینماهای کشور را دیده باشند با توجه به حضور خودروهای «نیواکتیون»، «اکتیون» و «رکستونW» در سریال و فیلم سینمایی فوق متوجه منظور ما از این گزارش و شرکت مورد نظر یعنی "رامک خودرو" شده اند.
 

 

براساس این گزارش، خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی که شرکت "رامک خودرو" وظیفه تولید و عرضه آن در ایران را بر عهده دارد، نوروز سال قبل نیز در سریال "دست بالای دست"، پس از آن در سریال "ماتادور"، و طی همین سال در فیلم های سینمایی "یکی می خواهد باهات حرف بزنه"، "هیس دخترها فریاد نمی زنند" و "پل چوبی" و ... حضور چشمگیر و فعالی داشت.
ناگفته نماند در سال قبل و در شبکه خانگی نیز محصولات رامک خودرو در "بدلکاران حرفه ای" حضور قابل تاملی برجای گذاشت.

 

 


یادآور می شود رامک خودرویی ها که گویا از صدا وسیما، و سینما پالس های مثبت و تاثیرگذاری برای معرفی بهتر محصولاتشان گرفته اند در سال 1391 نیز در سریال های "دیوار" و "125" نیز با معرفی برخی محصولات خود در این سریال ها حضور پر رنگی داشتند.