خودرو سواری پراید در بزرگراه شهید لشگری واژگون شد + تصاویر

دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸:۵۵
کدخبر:۴۱۷۳۰

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای ایستگاه 104 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 10:34 صبح امروز خود را به کیلومتر 6 بزرگراه شهید لشگری(مسیر شرق به غرب) رساندند.

رضا پهلوانی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی به حالت کاملا واژگون در آمده و بر روی جوی آب حاشیه بزرگراه قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه خودرو سواری دچار نشتی شدید بنزین شده و خوشبختانه راننده این وسیله نقلیه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی به سلامت از اتاقک خودرو سواری خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و قطع جریان برق خودرو سواری، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص نشتی بنزین وسیله نقلیه را رفع کردند.

پهلوانی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

fgcxx2xnodpgt4oz288w.jpg

qif6smpgs99xk3yeuv2.jpg