سقوط آزاد خودرو سواری به دره 30 متری + عکس

پنجشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴:۳۰
کدخبر:۴۱۵۶۳

e8be7jqvkyig52h5zp.jpg

با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 128 به همراه گروه امداد و نجات 11 را ساعت 18:30 روز گذشته به جاده بوستان جنگلی سرخه حصار، بالاتر از شهرک زیتون رهسپار کرد.

یداله مددی رییس ایستگاه 19 آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک نفر سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به عمق 30 متری دره سقوط کرده بود.

وی با اشاره به اینکه راننده این وسیله نقلیه قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک خودرو خارج شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات خود را به خودرو سواری رساندند و پس از انجام ایمن سازی، راننده وسیله نقلیه را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس ایستگاه 19 آتش نشانی اضافه کرد: بر اثر این حادثه خودرو سواری بین صخره ها گیر کرده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل در یک عملیات چهار ساعته این وسیله نقلیه را از میان صخره ها خارج کرده و به سطح جاده انتقال دادند.

مددی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.