حاشیه‌های دومین روز ثبت نام پژو 2008 چه بود؟

شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰
کدخبر:۳۷۶۷۰

از همان ساعات نخست ثبت نام، سایت خرید اینترنتی ایران خودرو اخطارهایی را به  خریداران می‌دهد "که امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد و تلاش مجدد کنید".  همین امر باعث سرگردانی بسیاری از مردم برای خرید این خودروها شده است.

امروز شنبه (3 تیرماه) مرحله دوم فروش اینترنتی فروش این سه محصول آغاز شده و مردم همانند پنج شنبه حتی در ثبت اطلاعات اولیه و یا باز کردن سایت فروش اینترنتی ایران خودرو هم مشکل دارند. نکته قابل توجه آنکه هنوز سه روز از فروش 2008 توسط شرکت نگذشته که بازار سیاه خریدو فروش حواله آن در فضای مجازی آغاز شده است.  به نحوی دلالان پیش پرداخت بین 70 تا 80 میلیون تومان برای حواله ها در نظر گرفته‌اند و اقدام به فروش آنها می‌کنند.

البته بازار سیاهی که این روزها برای حواله پژو 2008 بوجود آمده، افرادی بیشتری را برای کسب سود بیشتر امروز شنبه به سایت فروش ایران خودرو کشاند.

البته هنوز هم تلاش‌ها برای ثبت نام توسط مردم ادامه دارد ولی نکته جالب اینکه دیگر سایت فروش اینترنتی ایران خودرو باز نمی‌شود و مخاطب با این جمله که "مشتری گرامی، به‌دلیل استقبال هموطنان عزیز، ترافیک بالای سامانه فروش و اهمیت ثبت‌نام دقیق و کامل تک‌تک خریداران، لطفاً اندکی صبر نمایید و دقایقی دیگر مجدداً تلاش فرمایید. از شکیبایی شما سپاسگزاریم". روبه‌رو می‌شود.


اخطاری که سایت به متقاضیان میدهد!

ipin9m46omfl91fxkov.jpg


تراکنش‌هایی که هیج زمان به درگاه بانک متصل نشد!

fi2f3ijaotaifvnj23gr.jpg

بانک پاسخگو درخواست متقاضیان نیست!

qathmg61xk41tlt0hs.jpg

حدود ساعت 4 بعدظهر سایت ایران خودرو از دسترس خارج میشود!

6j9klgb4fjq2ckgxdaxa.jpg