اکنون بهترین زمان برای خرید است

یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱:۴۶
کدخبر:۳۰۰۴

میلاد رشیدی، نماینده سهامداران حقیقی به ریزش شدید شاخص بورس در پی انتشار شایعاتی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: سهامداران حقیقی وارد مسائل حاشیه ای نشوند زیرا تغییر و تحولات سازمان بورس به هیچ وجه قطعی نبوده و هیچ خبری در این خصوص منتشر نشده است.

وی به انتشار شایعاتی در خصوص پولشویی اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر طبق بررسی های موجود بابک زنجانی هیچگونه سرمایه گذاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بورس انجام نداده است.این فعال بازار سرمایه به افزایش نرخ خوراک شرکتهای پتروشیمی اشاره کرد و در ادامه گفت: قرار است با همکاری بین نمایندگان مجلس و معاون وزیر نفت قیمت خوراک به نحوی مشخص شود که به نفع سرمایه گذاران بوده و از کشورهای منطقه پایین تر باشد تا رقابت موجود در بازار پتروشیمی حفظ شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر سهامداران باید به برداشته شدن تحریم های پتروشیمی و بانکی در هفته آینده دقت کرده و این موضوع را مدنظر قرار دهند.

رشیدی با بیان اینکه سهامداران رفتارهای هیجانی از خود نشان داده اند، افزود: قیمت سهام شرکتها در تالار شیشه ای نسبت به روز گذشته 15 درصد افت کرده است و امروز بهترین روز برای خرید سهم است زیرا سهامداران باید در صف فروش اقدام به خریداری سهم کنند و در صف خرید سهام خود را بفروشند.

وی تاکید کرد: با لغو تحریم ها در هفته آینده قطعا وضعیت بورس بهبود می یابد. شاخص بورس تهران در معاملات امروز یکشنبه تحت تاثیر شایعات موجود در بازار ریزش شدیدی را تجربه کرد و با افت 1500 واحدی به کانال 86 هزار واحدی برگشت.