برخورد شدید دو خودرو سواری در پاسداران / تصاویر

پنجشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷:۴۶
کدخبر:۲۸۵۲۳

برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در پاسداران، موجب مصدومیت پنج نفر از سرنشینان این خودروها شد.

با تماس رانندگان خودروهای عبوی و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 97 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 23:45 شب گذشته به خیابان پاسداران، خیابان شهید پایدارفرد اعزام شدند.

مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات درباره این حادثه گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید با پنج نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری سوزوکی با یک نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند که براثر شدت این حادثه چهار نفر سرنشین خودرو پراید دچار مصدومیت شده بودند و راننده این خودرو در اتاقک خودرو محبوس شده بود.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده و جلوگیری از نشتی بنزین از خودروها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مصدومان که دو پسر بچه 4 و 10 ساله و یک مرد و زن 60 ساله بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

این معاون منطقه اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی راننده خودرو پراید که خانمی 25 ساله بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بهروز با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن خیابان، به مأموریت خود پایان دادند.

r67to8on4v1856o5g3h.jpg

3xyo9q4mcm215yoiida.jpg