فلایتیو برای آخرین فرصت سفر تابستانی شما چه برنامه ای دارد؟

دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۱۲
کدخبر:۲۶۹۷۳

آخرین ماه تابستان امسال هم شروع شد و آخرین فرصت های سفر کردن را نباید از دست داد.

همین یک ماه باقی مانده است و شما هنوز سفر تابستانی نرفته اید؟ بچه ها یک ماه دیگر باید به مدرسه بروند و فرصت دارد از دست می رود!

نمی دانید کجا بروید؟

هزینه های سفر را برآورد نکرده اید؟

نمی دانید با هواپیما به سفر بروید یا قطار؟

تاریخ و قیمت بلیط هواپیما را نمی دانید؟

تاریخ و قیمت بلیط قطار را هم نمی دانید؟

حتی چک لیست سفر را هم ندارید؟

فلایتیو

نگران نباشید همه این سوال ها و مشکلات جواب و راه حل دارند!

کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید، flightio.com را جستجو کنید.

یک ثبت نام چند لحظه ای، کوتاه و ساده انجام دهید، حالا می توانید بلیط پروازهای داخلی، خارجی و حتی بلیط قطار را هم مشاهده کنید، آن هم با تمام جزییات لازم و ضروری.

می توانید تاریخ دلخواهتان را برای بلیط هواپیما پیدا کنید، قیمت تمام ایرالاین های داخلی و خارجی را ببینید، تعجب نکنید! فلایتیو تمام ایرلاین های داخلی و خارجی را پوشش می دهد.

می توانید نوع پروازتان را هم انتخاب کنید، چارتری، سیستمی، بیزنس کلاس و ...

می توانید بلیط هواپیما را یک طرفه یا دو طرفه انتخاب کنید و تاریخ برگشت تان را هم مشخص کنید، بلیط هواپیما را رزرو کنید و بخرید، تمام این مراحل به صورت کاملا آنلاین انجام می شود، بدون این که شما مجبور شوید از جایتان حرکت کنید.

حتی اگر قصد خرید یا رزرو بلیط هواپیما و پرواز چند مسیر را هم داشته باشید می توانید روی موتور جستجوی فلایتیو حساب کنید.

اگر قصد سفر با قطار را هم دارید، می توانید تمام تاریخ ها را مشاهده کنید، قیمت ها را بررسی کنید و بلیط قطار خود را هم به صورت آنلاین خریداری کنید.

اگر هنوز مقصد سفرتان را مشخص نکرده اید سری به صفحه جاذبه های گردشگری سامانه فلایتیو بزنید، حتما یک مقصد دلخواه پیدا خواهید کرد.

اگر همچنان نتوانسته اید چک لیست مناسبی برای سفرتان فراهم کنید، می توانید در صفحه راهنمای سفر، مقاله ای در این باره بخوانید.

حتی اگر درباره مقررات بار اطلاعات ندارید، در همین صفحه راهنمای سفر اطلاعات کاملی به دست خواهید آورد.

خدای نکرده بیمار هستید؟

برای سفر در حال بیماری هم می توانید اطلاعاتی در فلایتیو پیدا کنید.

ممکن است خانم باردار همراه سفرتان باشد یا خودتان باردار باشید، مقاله های مفیدی درباره سفر خانم های باردار در صفحه راهنمای سفر فلایتیو وجود دارد که می تواند برای شما سودمند باشد.

نمی دانید چطور از آسان ترین راه به فرودگاه های امام خمینی یا مهرآباد بروید؟ می توانید پاسخ این سوال را هم در فلایتیو پیدا کنید.

سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار، فلایتیو در شبکه های اجتماعی حضور دارد، می توانید این سامانه را در تلگرام، تویتیر و فیسبوک هم دنبال کنید تا از آخرین تخفیف ها، بهترین مکان ها برای سفر، مطالب کاربردی و مفید درباره سفر با خبر شوید.

اگر در هر ساعت از شبانه روز، یا در هر مرحله از فرایند خرید و رزرو بلیط هواپیما یا قطار با سوال یا مشکلی مواجه شدید اصلا جای نگرانی نیست، فلایتیو دارای مجموعه پشتیبانی تلفنی شبانه روزی است و در لحظه پاسخ گوی شماست. حتی اگر آشنایی لازم با فرایند ثبت نام و خرید بلیط هواپیما یا قطار را ندارید، فلایتیو و مجموعه همکاران پشتیبانی آن می توانند قدم به قدم شما را همراهی کنند تا شما تجربه آماده شدن برای سفری دلچسب را برای همیشه به خاطر بسپارید.

ناگفته نماند که می توانید هنگام خرید بلیط هواپیما یا بازدید از سامانه فلایتیو به صورت آنلاین با مجموعه همکاران پشتیبانی در تماس باشید و چت کنید، نیازی به تلفن کردن هم نداشته باشید.

می بینید؟! در فلایتیو همه چیز آماده و مهیا است تا شما بتوانید به یک سفر دلخواه با هزینه مناسب بروید، بدون آن که وقت، هزینه و انرژی اضافی برای رفتن به یک آژانس هواپیمایی و خرید حضوری بلیط هواپیما صرف کرده باشید، یا مجبور باشید به راه آهن و نمایندگی های فروش بلیط قطار برای خرید بلیط مراجعه کنید.

در نتیجه، شما با خرید آنلاین بلیط هواپیما یا قطار از فلایتیو، هم به خودتان کمک کرده اید هم به شهر و محیط زیست!

چرا؟

چون هر حذف هر سفر غیر ضروری در شهر، یعنی یک جرعه هوای تمیز تر، یک خودروی کمتر در خیابان ها و ...

می توانید از همین جا بلیط قطار مورد نظرتان را جستجو کنید.

فلایتیو