توضیحاتی در خصوص دست‌مزد 30 میلیونی مهران مدیری

چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۵۴
کدخبر:۲۶۸۱۵

هاشم رضایت، تهیه کننده برنامه تلویزیونی "دورهمی" گفت: به هر جهت برخی از رسانه ها،‌روزنامه ها و نشریات زمانی که تعداد خواننده‌هایشان کم می شود دنبال سوژه ای جهت افزایش شمار آن ها هستند و در این زمینه بهترین سوژه آدم های مشهوری هستند که می توانند روی آنها موج سواری کنند.

وی ادامه داد: به طور معمول ازدواج ها، طلاق ها و حقوق های افراد مشهور سوژه جذابی برای خواننده ها تلقی می شود که بیشتر مطالب منتشر شده در این خصوص نوعی شایعه است و به نظر من بهتر است بیش از انتشار هر مطلب از صحت و درستی آن با خبر شوند.

تهیه کننده برنامه پر مخاطب "دورهمی" با اشاره به مطلب منتشر شده درخصوص حقوق بالای مهران مدیری برای هر شب اجرای این برنامه یادآور شد: دریافت دستمزد 30 میلیون تومانی از سوی "مهران مدیری" برای هر شب اجرای برنامه دورهمی اصلا صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می کنم چرا که تا به حال هیچ وقت تلویزیون چنین پولی به کسی نداده است.

رضایت در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم در انتشار مطالب انسانیت و راستی و درستی را در نظر بگیریم و ابتدا از صحت و سقم خبر موجود با خبر شویم و سپس اقدام به انتشار آن کنیم چرا که متاسفانه تعدادی از رسانه ها ابتدا اقدام به انتشار خبر کذب مورد نظر می کنند و سپس و بعد از اینکه به مقاصد مالی خود دست پیدا می کنند به دنبال اطلاع از صحت مطلب مورد نظر می روند.