انفجار لوله گاز در شمال غرب تهران / فیلم

جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۴۲
کدخبر:۲۴۲۵۷

یکی از مسئولان سامانه تلفنی 125 آتش نشانی تهران در تماس تلفنی با تایید این خبر گفت: آتش سوزی ناشی از این انفجار حدود ساعت 4:30 بامداد جمعه به وقوع پیوست.

وی اظهارداشت : این آتش سوزی تا این ساعت (6:20) مهار شده است.

وی از بیان جزییات انفجار لوله گاز و آتش سوزی ناشی از آن خودداری کرد و گفت: اعلام جزییات خسارات و یا تلفات احتمالی حوادث شهری، برعهده سخنگو و یا روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد.


      انفجار لوله گاز شهران

      انفجار لوله گاز شهران


مرتضی مرادی پور سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت وقوع این انفجار را شکستگی لوله گاز در تقاطع خیابان کوهسار و خیابان یکم شهران عنوان کرد.

وی اظهارداشت: به دنبال وقوع این انفجار ده تیم عملیاتی به همراه 45 نفر از امدادگران هلال احمر تهران به محل حادثه اعزام شدند.


      انفجار لوله گاز شهران


سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت که نگران نشست احتمالی ساختمانهای اطراف محل انفجار هستیم و به این علت ساکنان خانه های اطراف این محل تخلیه شده اند. برخی گزارشها حاکی از آن است که پنج باب ساختمان دراین انفجار دچار آتش سوزی و خسارت جدی شده است.

یکی از اهالی این منطقه نیز در تماس تلفنی با ایرنا علت این انفجار را ناشی از عملیات عمرانی مترو (خط 6) دراین منطقه اعلام کرد.