فروش فوری رنو کپچر در ایران آغاز شد - اردیبهشت 95

یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳:۴۷
کدخبر:۲۲۲۶۴

به اطلاع کليه متقاضیان محترم مي رساند، شرايط فروش فوری و اعتباری به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از روز دوشنبه 95.02.20 لغایت 95.02.31 و یا تا زمان تکميل ظرفيت و به شرح جدول ذیل ارائه مي گردد . ضمنا بخشنامه 3616 (فروش فوری به مناسبت ميلاد حضرت علی ع) با کليه ھدایای در نظر گرفته شده تمدید شده است و نمایندگان محترم می توانند از متقاضيان در این خصوص ثبت نام بعمل آورند .

معاون بازايابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: در برنامه فروش اعلام شده محصولات رنو كپچر و سوزوكي گراندويتارا به صورت فوري و اعتباري به مشتريان عرضه مي شود.

مصطفي خان كرمي افزود: در اين طرح، محصول كپچر كه رنگ سقف با بدنه آن متفاوت است، در رنگ هاي متنوع و جذاب عرضه شده و قدرت انتخاب بالايي را به مشتري مي دهد. وي با اعلام قيمت قطعي 105 ميليون تومان براي اين محصول اظهار كرد: فروش محصول كپچر، فوري و موعد تحويل نيز 30 روز در نظر گرفته شده است.

خان كرمي ادامه داد: محصول سوزوكي گراندويتارا با گيربكس دستي نيز به صورت اعتباري با پيش پرداخت 50 و 70 ميليون تومان و شرايط مناسب اقساط به متقاضيان عرضه مي شود.

وي تاكيد كرد: برنامه فروش از ساعت 9 صبح فردا –دوشنبه- آغاز و تا پايان ارديبهشت ماه ادامه دارد. خان كرمي يادآور شد: ايران خودرو مجاز است در صورت تكميل ظرفيت، ثبت نام را متوقف كند.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 95.02.20 مي باشد :




مشخصات رنو کپچر - ایران خودرو / لینک



شرايط فروش اعتباري سوزوكي گرند ويتارا دستي كدكلاس 50708 - موعد تحويل 30 روزه :




شرايط و توضيحات بخشنامه :

با توجه به عرضه محصولات به دو روش فوری و اعتباری در این بخشنامه، کليه توضيحات، نکات مھم، فرم ھا و مدارک مورد نياز، شرایط و ضوابط آن، مطابق بخشنامه ھای جاری شرکت خواھد بود .

شركت ايران خودرو مجاز است در صورت تكميل ظرفيت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید .

ثبت نام در این بخشنامه در روش اعتباری صرفاً به صورت سيتریکسی و در روش فوری به صورت اينترنتي امكان پذير خواھد بود .

در شرایط فروش فوری کپچر و اعتباری سوزوکی، پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھيچ عنوان حق انصراف نخواھد داشت .

مراحل انجام کار در شرایط فروش اعتباری سوزوکی، کاملا مشابه بخشنامه ھای اعتباری جاری بوده و رعایت مواردی ھمچون اعتبارسنجی، تھيه فرم ھا و مدارک مورد نياز و ... الزامی است .