نيسان مورانو مدل 2014

پنجشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸:۲۱
کدخبر:۲۱۷۳

جزئيات کمي از سبک اين نمونه اوليه استتار شده مشخص است، اما نيسان اظهار داشته اين خودرو سبک طراحي متفاوتي نسبت به مورانوي کنوني خواهد داشت.

اکنون تنها مي توان سبک طراحي اين خودرو را تجسم کرد اما با کنار هم چيدن چند نکته مي توان اين مشکل را حل کرد.مشخص است که در طراحي مورانوي جديد از پسفايندر کاملا جديد، x تريل مدل 2014 و قشقايي پيروي خواهد شد.رزونانس کانسپت که امسال در نمايشگاه خودروي ديترويت و ترا کانسپت که در نمايشگاه خودروي پاريس سال 2012 به نمايش درآمد، راهنماهاي ديگري براي طراحي مورانوي جديد هستند.

بر اساس گزارشي در سال گذشته، سبک مورانوي کاملا جديد خريداران را متعجب خواهد کرد.گزينه هاي سيستم انتقال قدرت اين خودرو نيز در پسفايندر جديد يافت خواهد شد. نيسان قصد دارد موتور ديزلي آن را با 3.5 ليتري v6 بنزيني به کار رفته در نسل کنوني مورانو تعويض کند.انتظار مي رود در سال 2014 يک موتور هيبريدي 2.5 ليتري سوپرشارژ به خط توليد پسفايندر اضافه شود و به نظر مي رسد اين موتور در مورانوي کاملا جديد نيز به کار رود.ماه گذشته، مدير نيسان در استراليا، پيتر جونز اظهار داشت عليرغم عرضه پسفايندر هفت سرنشينه و دو چرخ فعال با موتور مشابه و گيربکس cvt و قيمتي ارزان تر، فروش مورانو در استراليا ادامه مي يابد.


98khpz1lz2qx6bdolly.jpg

h6errwdbx3mpri1xygo.jpg