تبلیغ احساسی فولکس برای احیای اعتماد مشتریان / ویدیو

سه شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳:۴۷
کدخبر:۱۹۶۴۸

فولکس واگن با هدف احیای اعتماد از دست رفته مشتریان خود پس از رسوایی تقلب در تست های آلایندگی، یک تبلیغ جدید ساخته است.

در این تبلیغ تلویزیونی جدید از شعار قدیمی Das Auto استفاده شده و بیشتر به دنبال احساساتی کردن بینندگان با خاطرات گذشته است تا تاکید روی فن آوری های جدید.

این تبلیغ در واقع کودکی را نشان میدهد که در مقاطع مختلف زندگی اش از کودکی تا پیری سوار بر مدلهای مختلفی از فولکس واگن می‌شود و این خودروها از فولکس بیتل اورجینال شروع می شوند.

یورگن استاکمن رئیس بازاریابی و فروش فولکس واگن در بیانیه رسمی گفت: خودروهای ما با خاطرات تعداد قابل توجهی از مردم جهان گره خورده اند زیرا فولکس واگن بخشی از زندگی آنها است. به عبارت دیگر فولکس واگن خودروی مردم بوده و خواهد بود.

استاکمن افزود: ما در ماه های اخیر اعتماد مردم را از دست داده ایم و اکنون تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اعتماد را دوباره به دست بیاوریم و این تبلیغ اولین قدم مشهود ما است.