چرا سیم‌کارت‌های رایتل می‌سوزند؟

چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲:۱۶
کدخبر:۱۶۵۷

مدیر بازاریابی رایتل در این باره اظهار کرد: براساس آمار سیم‌کارت‌های مرجوعی، تعداد سیم‌کارت‌های سوخته ما بالا نیست و در اغلب موارد سیم‌کارت‌هایی که دچار مشکل شده‌اند، به دلیل پانچ‌کردن غیراصولی بوده است.

محمد فرجود تاکید کرد: وقتی کاربران دستگاه‌های جدیدی مانند اپل خریداری می‌کنند، نیاز به سیم‌کارت‌هایی با اندازه کوچک‌تر دارند و در موارد متعدد افراد اقدام به پانچ‌کردن غیراصولی سیم‌کارت می‌کنند که این موضوع باعث از بین رفتن و تخریب سیم‌کارت می‌شود. وی ادامه داد: توصیه ما به کاربران این است که هنگام تهیه سیم‌کارت، سیم‌کارت‌های دوپانچ رایتل را تهیه کنند تا بتوانند هم از اندازه مرسوم استفاده کرده و هم در صورت تغییر گوشی به سیم‌کارت میکرو دسترسی داشته باشند. هزینه این سیم‌کارت‌ها نیز فرقی با سیم‌کارت‌های معمولی ندارد و کاربران مجبور به آن نیستند که برای تهیه آنها هزینه‌ اضافی پرداخت کنند.

فرجود در عین‌حال یادآور شد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از خرابی‌ها به دلیل پانچ‌کردن غیر اصولی سیم‌کارت‌ها رخ می‌دهد ما در مراکز خود اقدام به پانچ‌کردن سیم‌کارت نمی‌کنیم و توصیه‌مان به کاربران هم این است که هنگام خرید از سیم‌کارت‌های دوپانچ استفاده کنند.