آغاز فروش فوری محصولات ایران‌خودرو -شهریورماه 94

شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷:۲۹
کدخبر:۱۴۷۹۶

 به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری شهریورماه 94 به شرح جدول پیوست از روز یکشنبه مورخ ٩۴/٠۶/٠١ الی ٩۴/٠۶/٣١ و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.

نکته مھم:

تمام برنامه فروش ھای از محل کارخانه امکان رزرو خودروھای امانی آن نمایندگی را نیز دارد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

١- در اين بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائي يك ستاره اختیاري برای خودرو پژو ٢٠۶ صندوقدار ، با امتیاز ٢۵% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت كارت طلائي، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٢- ھر گونه تغییرات قیمتي غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتي ، مالیات و ...) و ھمچنین تغییرات قیمتي ناشي از الزامات قانوني و تصمیمات ابلاغي دولت و نھادھاي قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عھده مشتري خواھد بود.

٣- شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند.

۴- امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد. ۵- تنظیم صلحنامه در اين بخشنامه قابل اجرا نمی باشد.

۶- پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد.

٧- در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا 18 درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

٨- شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت.

جدول فروش فوری محصولات ایران خودرو- شهریورماه 94 :

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 94/06/01 می باشد .