یکی از خودروسازان بزرگ کشور احساس خطر کرد

شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶:۵۴
کدخبر:۱۴۵۴۶

یکی از بزرگترین خودروسازان کشور از وضعیت بوجود آمده در بازار خودرو احساس نگرانی کرد و طی بخشنامه‌ای از نمایندگان خود خواست با افزایش نرخ سود مشارکت از انصرافی مشتریان جلوگیری کنند .

بازار خودرو در مردادماه 94 را میتوان بدترین دوران برای خودروسازان ایران دانست . مشتریان خودرو یا اصلا تمایلی به خرید از خودروسازان ندارند یا آنهایی هم که از قبل ثبت نام کرده اند به نمایندگی ها رفته و انصراف خود را از خرید اعلام می کنند .

چند روز قبل یکی از خودروسازان ، در پی بخشنامه‌ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، درخواست کرد نسبت به بهبود وضعیت بوجود آمده اقدامات لازم را بعمل آوردند .

متن بخشنامه ارسالی به نمایندگان سراسر کشور :

فرآیند اصلاحی در راستای کاهش انصراف مشتریان

به اطلاع کلیه نمایندگان محترم میرساند پیرو پایش صورت گرفته در خصوص روند ثبت نام و انصراف از قراددهای پیش فروش ، در آینده ای نزدیک در خصوص تمهیدات و راهکارهای در نظر گرفته شده برای کاهش انصراف ، بخشنامه ای ارسال خواهد شد که در آن با توجه به سودآوری در نظر گرفته شده برای مشتریان متقاضی انصراف، استمرار ثبت نام و عدم انصراف از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود . براین اساس لازم است موضوع فرآیندهای اصلاحی آتی از سوی نمایندگان به اطلاع مشتریان محترم متقاضی انصراف رسانده شود .

* به دلایل خاص، از نام بردن خودروساز مربوطه معذور می باشیم .