خدمات ویژه بانک سرمایه برای فرهنگیان کشور

چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱:۳۱
کدخبر:۱۴۵۱۱

مدیرعامل بانک سرمایه از ارایه خدمات ویژه به فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: با راه اندازی باشگاه بزرگ مشتریان، دارندگان تک کارت می توانند از تخفیف فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات داخلی بهره مند شوند.

خیرالله بیرانوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، این بانک در نظر دارد با توسعه زیرساخت های حوزه بانکداری الکترونیک خدمات مؤثر و نوینی را ارایه دهد، افزود: در همین ارتباط کیوسک الکترونیکی ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک در مراکز فرهنگی کشور که مورد رجوع و استفاده قشر فرهنگیان و سایر مشتریان است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش، نصب و راه اندازی شده است.

وی، از راه اندازی باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان توسط بانک سرمایه خبر داد و اظهار داشت: در این باشگاه شرایطی ایجاد شده تا مشتریان و دارندگان تک کارت بانک سرمایه بتوانند از تخفیف ده ها فروشگاه بزرگ و تولیدکنندگان محصولات باکیفیت داخلی بهره مند گردند.

به گفته مدیرعامل بانک سرمایه، در بستر این باشگاه، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، با طیف گسترده ای از مشتریان و دارندگان تک کارت بانک سرمایه مواجه خواهند بود که این طرح ملی خود می تواند منشأ سودآوری کلان و بالا رفتن حجم فروش کالا و یا خدمات آنان شده و منجر به افزایش تولید محصولات داخلی و گسترش فضای کسب و کار در کشور گردد و از سوی دیگر مشتریان هم از تخفیف بالای محصولات و خدمات بهره مند گردند.

بیرانوند تصریح کرد: باجه تک کارت برای معلمان شاغل و بازنشسته که حدود یک میلیون و 700 هزار نفر هستند مورد بهره برداری قرار می گیرد ضمن اینکه قرار است 13 میلیون دانش آموز نیز با صدور کارت نشاط به این جمع بپیوندند.