واگذاری کارگاه‌های صنعتی در تهران آغاز شد

سه شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۵
کدخبر:۱۴۲۵۱

علی سلیمانی با اشاره به طرح شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران برای تجمیع صنوف و واحدهای مزاحم شهری در داخل شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی گفت: پیش فروش فاز یک مجتمع‌های کارگاهی شهرک صنعتی شمس‌آباد و دهک آغاز شده است.

وی افزود: تسهیل در راه‌اندازی واحدهای صنایع کوچک و کمک به صنعتگرانی که توان مالی و امکان احداث واحد صنعتی را ندارند از مجتمع‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در سال‌های گذشته با استقبال قابل توجه متقاضیان روبرو شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران انتقال واحدهای کارگاهی به داخل شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: این موضوع سبب می‌شود علاوه بر اینکه فضاهای شهری صورت زیباتری پیدا کنند، به محیط زیست نیز کمتر آسیب برسد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر واحدهای تولیدی در شهرک‌ها با محدودیت فضا مواجه نیستند و ترافیک شهری را نیز تحت تاثیر قرار نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش، سلیمانی پیش از این نیز اعلام کرده بود که کار ساخت کارگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی آغاز شده و به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود. واگذاری این واحدها علاوه بر شهرک صنعتی شمس‌آباد و دهک، در مناطقی از جمله نظیرآباد، دماوند و ... خواهد بود.