رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش سواری‌ها

چهارشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۵۶
کدخبر:۱۳۰۵۲

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رده‌بندی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در شش ماهه دوم سال 1393 را منتشر کرد.

براین اساس شرکت آرین موتور پویا با کسب 679 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را به خود اختصاص داده است.

پس از آن کرمان موتور با کسب 670 امتیاز از 1000 امتیار در رتبه ‌دوم و خودروسازان راین با کسب 655 امتیاز از 1000 امتیار، در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار دارد.

شرکت آسان موتور با کسب 652 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه چهارم و دو شرکت مدیران خودرو و ایران خودرو مشترکا با کسب 648 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه پنجم رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در شش ماه دوم سال 1393، قرار دارند.

شرکت مدیا قشم با کسب 624 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه ششم و بهمن موتور با کسب 619 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفته است. شرکت سایپا با کسب 611 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه هشتم و پارس خودرو با کسب 588 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته است.

شرکت دیار خودرو با کسب 585 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه دهم و اطلس خودرو با کسب 580 امتیاز از 1000 امتیاز در رتبه یازدهم رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در شش ماهه دوم سال 1393، قرار دارد.