ابر خودروی لبنانی‌ها در خدمت نیروی پلیس ابوظبی

یکشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۲۷
کدخبر:۱۲۴۹۶

Lykan Hypersport یکی از نادرترین ابرخودروهای جهان جهت استفاده در نیروی پلیس یکی از کشورهای کوچک در حاشیه خلیج فارس به خدمت گرفته شد.  

اگر فکر می کنید که در امارات متحده تنها پلیس دبی دارای بهترین خودروهای روز جهان است اشتباه می کنیدچرا که  اخیرا یک دستگاه Lykan Hypersport به ناوگان پلیس ابوظبی افزوده شده است. این خودرو که چند سال پیش معرفی گردیده بخشی از شهرت خود را مدیون فیلم جدید Furious7 می باشد. پلیس ابوظبی با در اختیار گرفتن این ابر خودروی محدود اقدام به رنگ آمیزی سازمانی آن نموده ولی فعلا هیچ آژیری را بر روی آن تعبیه نکرده است. 

احتمال می رود که همانند رویه مشابه پلیس دبی این خودرو نیز به جای مبارزه در نقاط گردشگری ابوظبی قرارداده شود و به نوعی همانند یک کالای لوکس و نه کاربردی عرضه گردد. طبق اعلام سازنده Lykan Hypersport تنها 7 دستگاه از این خودرو تولید شده و می توان آن را پس از لامبورگینی ونتو و میباخ اکسلرو سومین خودروی گران قیمت جهان عنوان کرد. 

این ابر خودروی 3.4 میلیون دلاری دارای یک موتور 3.7 لیتری شش سیلندر توربو دوقلوی ساخت RUF با قابلیت تولید 740HP توان و 960Nm گشتاور  است. شتاب صفر تا صد این محصول 2.8 ثانیه و بیشینه سرعت آن 385km/h است. Lykan Hypersport توسط شرکت لبنانی W Motors ساخته شده و اولین ابر خودروی تولیدی در خاورمیانه می باشد. 


emt54d91vjei49nuq8gq.jpg

0qcz56tbcvpprw0v6v.jpg