کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آهن 120 تومان دیگر ارزان شد


کد خبر : ۹۹۲۱یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷:۲۵۷۵۴۵ بازدید

رییس اتحادیه آهن فروشان با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو میلگرد و تیرآهن با کاهش 100 تا 120 تومانی قیمت روبه رو شده ...

رییس اتحادیه آهن فروشان با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو میلگرد و تیرآهن با کاهش 100 تا 120 تومانی قیمت روبه رو شده است، گفت:متأسفانه ذوب آهن به دلیل تأمین نقدینگی محصولات خود را کم تر از قیمت تمام شده وارد بازار می‌کند .

محمد آزاد در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه این روزها بازار خرید و فروش آهن و فولاد در رکود زیادی به سر می برد، اظهار داشت: متأسفانه ذوب آهن به دلیل تأمین نقدینگی، محصولات خود را کم تر از قیمت تمام شده وارد بازار می‌کند که این موضوع خود بر مشکلات آهن فروشان افزوده است.

وی با بیان اینکه پیش از این فروشندگان آهن قراضه را هر کیلو 1200 تومان به فروش می رساندند، افزود: اما امروز هر کیلو آهن قراضه را 800 تومان هم نمی خرند.

رییس اتحادیه آهن فروشان در ادامه صحبت های خود با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو میلگرد و تیرآهن با کاهش 100 تا 120 تومانی قیمت روبه رو شده است، گفت: در حال حاضر ذوب آهن هر کیلو میلگرد را بدون احتساب مالیات به قیمت 1495 تومان در بازار عرضه می کند این در حالی است که فروشندگان پیش از این میلگرد را با قیمت 1700 تومان خریداری و هم اکنون آن را با قیمت 1620 تومان به فروش می رسانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها