کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حذف یارانه نقدی پزشکان، وکلا، قضات و استادان دانشگاه


کد خبر : ۹۹۰۵یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴:۴۶۵۶۵۱ بازدید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق اندازه خانوار برای دریافت یارانه مشخص نیست اما در عین حال پزشکان ...

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق اندازه خانوار برای دریافت یارانه مشخص نیست اما در عین حال پزشکان، وکلا، قضات و استادان دانشگاه از لیست پرداخت یارانه نقدی در سال آینده حذف خواهند شد.

جعفر قادری در مورد تعیین سقف 2.5 میلیون تومان درآمد و مشمولان یارانه‌‌بگیر، گفت: البته این مصوبه اشکالاتی دارد و اینکه بعد خانوار مشخص نشده و خانوار یک نفره و 10 نفره با تعیین سقف 2.5 میلیون تومان تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: در این پیشنهاد درآمد خانوار مطرح شده و نه سرپرست که شامل مجموع درآمد است و باید به این نکته توجه شود، اگر تعداد فرزندان از میانگین بالاتر برود، باید شرایط درآمد تغییر کند و به ازای هر نفر 500 هزار تومان افزایش یابد که به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر است.

به گفته قادری اگر پیشنهاد کمیسیون تلفیق در صحن مجلس رای بیاورد، استادان دانشگاه، پزشکان، وکلا، قضات و قشرهای حقوق‌بگیر بالای 2.5 میلیون تومان از یارانه نقدی حذف می‌شوند.

وی افزود: در بعد هزینه هیچ موضوعی پیش‌بینی نشده است و احتمال دارد، پیشنهاد جدیدی ارائه شود و ثروت خانوار نیز مدنظر قرار گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها