کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۹۸۲۷چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰:۵۲۱۷۳۶ بازدید

قیمت جهانی طلا پس از سقوط روز گذشته و کسب بهای 1256 دلاری امروز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش تقاضا در بازار چین در آستانه سال جدید چینی ...

قیمت جهانی طلا پس از سقوط روز گذشته و کسب بهای 1256 دلاری امروز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش تقاضا در بازار چین در آستانه سال جدید چینی با افزایش نسبی روبرو شده است.

قیمت هر اونس طلا برای تحویل در ماه آوریل با 0.13 درصد افزایش به بیش از 1261 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش رشد تقاضای فیزیکی در آستانه سال جدید چینی، تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. افزایش قیمت طلا در شرایطی است که بازارهای بین المللی منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال در ماه ژانویه است.

انتشار این گزارش تا حد زیادی وضعیت اقتصادی آمریکا را روشن خواهد کرد . روز دوشنبه پس از انتشار گزارش ناامید کننده مربوط به وضعیت هزینه های مصرفی در آمریکا، نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی این کشور بار دیگر افزایش یافته است.

میزان هزینه های بخش ساخت و ساز آمریکا نیز کمتر از انتظارات اولیه افزایش داشته است. وزارت بازرگانی آمریکا نیز هفته گذشته اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2014 میلادی به کمتر از 2.6 درصد رسیده است.کاهش نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها