کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سدان الکتریکی شرکت فولکس‌ واگن


کد خبر : ۹۷۶۱۵دوشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱:۲۷۱۶۱۹ بازدید

فولکس‌واگن کانسپتی از اولین سدان الکتریکی خود رونمایی کرد که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. خودروساز آلمانی می‌گوید این خودرو با هر بار ...
سدان الکتریکی شرکت فولکس‌ واگنسدان الکتریکی شرکت فولکس‌ واگن

فولکس‌واگن کانسپتی از اولین سدان الکتریکی خود رونمایی کرد که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. خودروساز آلمانی می‌گوید این خودرو با هر بار شارژ می‌تواند تا ۶۲۰ کیلومتر حرکت کند.

فولکس‌واگن کانسپت «آی‌دی آئرو» را در چین رونمایی کرد. استفان ولنشتاین، مدیر فولکس‌واگن در چین در مراسم رونمایی گفت که این کانسپت بسیار شبیه ماشین نهایی است و دو مدل از آن با همکاری دو شریک چینی فولکس‌واگن تولید خواهد شد.

این ماشین همزمان در کارخانه‌ای در آلمان هم ساخته خواهد شد که محصولاتش قرار است در اروپا و آمریکا فروخته شود. فولکس‌واگن امیدوار است این ماشین بتواند تسلا مدل ۳، پرفروش‌ترین ماشین الکتریکی در آمریکا و اروپا را به چالش بکشد.

رقابت در چین برای این سدان الکتریکی سخت‌تر است. این ماشین علاوه بر تسلا مدل ۳ باید با محصولاتی از کارخانه‌های چینی نیو، اکس‌پنگ و جیلی رقابت کند که همه محبوبند و قیمتشان از فولکس‌واگن کمتر است.

ماشین بر روی پلتفرمی ساخته می‌شود که فولکس‌واگن برای مدل‌های الکتریکی خود ساخته است. این شرکت تا حالا با این پلتفرم یک هچ‌بک، سه شاسی‌بلند و یک ون الکتریکی ساخته است.

فولکس‌واگن اطلاعات زیادی درباره ماشین منتشر نکرده و تنها گفته که یک مدل استیشن هم از آن در سال‌های آینده تولید خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها