کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام میزان حقوق کارکنان دولت بایدن در آمریکا


کد خبر : ۹۷۵۳۴شنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶:۱۱۶۲۱۵ بازدید

بر اساس گزارش کاخ سفید به کنگره که روز جمعه منتشر شد، درآمد سالانه کارکنان دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از صفر تا 191.3 هزار دلار ...
اعلام میزان حقوق کارکنان دولت بایدن در آمریکااعلام میزان حقوق کارکنان دولت بایدن در آمریکا

بر اساس گزارش کاخ سفید به کنگره که روز جمعه منتشر شد، درآمد سالانه کارکنان دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از صفر تا 191.3 هزار دلار متغیر است.

 لوئیزا پائوونسکی مشاور ارشد سیاسی در زمینه حمل و نقل بیشترین حقوق به مبلغ سالانه 191.3 هزار دلار در میان 474 کارمند دولت بایدن می گیرد. بر اساس بولتن منتشره، او به عنوان کارمند اعزامی ذکر شده است.

پس از او از نظر درآمد، به طور همزمان 24 نفر با حقوق 180 هزار دلار قرار دارند. از جمله کارین ژان پیر، سخنگوی فعلی کاخ سفید، برایان دیز، رئیس شورای اقتصاد ملی کاخ سفید، رونالد کلاین، رئیس دفتر و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده، از جمله آنها هستند.

در عین حال در آمد 16 نفر از کارکنان دفتر بایدن صفر است و آنها هیچ حقوقی را دریافت نمی کنند. از جمله، جان بارکت، مشاور ارشد سیاسی در زمینه اصلاحات در سیستم مراقبت های پزشکی، سجل هاتی مشاور ارشد درزمینه سلامت عمومی و جاستین لویت، مشاور ارشد سیاسی در زمینه دفاع از دموکراسی و حق رای از جمله آنها هستند.

در بین دیگر کارکنان دولت آمریکا می توان از تهیه کننده ویدئو با درآمد بیش از 49000 دلار، تند نویس با حقوق بیش از 67000 دلار و دستیار منشی با حقوق بیش از 164000 دلار نام برد.

کاخ سفید از سال 1995 سالانه گزارشی از درآمد کارمندان خود به کنگره ارائه می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها