کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امیدواریم استیضاح وزیر صمت به صحن علنی نکشد


کد خبر : ۹۷۰۶۷دوشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲:۰۲۳۲۶۸ بازدید

معاون امور مجلس رییس جمهوری اظهار داشت: در حال حاضر هیات رییسه مجلس موضوع استیضاح وزیر صمت را به کمیسیون صنایع ارجاع داده ...
امیدواریم استیضاح وزیر صمت به صحن علنی نکشدامیدواریم استیضاح وزیر صمت به صحن علنی نکشد

معاون امور مجلس رییس جمهوری اظهار داشت: در حال حاضر هیات رییسه مجلس موضوع استیضاح وزیر صمت را به کمیسیون صنایع ارجاع داده و امیدواریم اعضای کمیسیون صنایع قانع شوند و موضوع استیضاح پیگیری نشود.

محمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا درباره اعلام وصول استیضاح وزیر صمت اظهارداشت : موضوع استیضاح در کمیسیون مربوطه مطرح شده و اگر اعضای کمیسیون قانع نشوند استیضاح اعلام وصول می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیات رییسه مجلس موضوع استیضاح وزیر صمت را به کمیسیون صنایع ارجاع داده و امیدواریم اعضای کمیسیون صنایع قانع شوند و موضوع استیضاح پیگیری نشود.

معاون امور مجلس رییس جمهوری درباره مطالبه نمایندگان مجلس از وزیر صمت گفت: موضوع مورد پیگیری درباره صنعت خودرو است که آقای فاطمی امین در این باره شب گذشته مفصل توضیح داد و جامع‌تر از آن را در کمسیون ارایه خواهد داد که امیدوارم نمایندگان قانع شوند و استیضاح به صحن نکشد.

وی با بیان اینکه امیدوارم بحث نمایندگان مجلس از وزیر صمت مطالبات غیر منطقی نباشد، گفت: همواره روال این بوده که نمایندگان از وزرا سوال می‌کنند و وزرا هم پاسخگو بوده‌اند.

حسینی درباره تصمیمات مجلس برای تغییر اعضا کابینه با توجه به عملکرد دولت سیزدهم گفت: در تمام دولت‌ها این بوده که نمایندگان مجلس از وزرا و کابینه توضیح بخواهند و فردا هم وزیر بهداشت برای پاسخگویی به نمانیدگان در مجلس حاضر می شود و در تمام دولت‌ها هم این روال بوده و بحث تقابل مجلس و دولت نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها