کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت طلا در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا


کد خبر : ۹۶۷۵چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸:۵۹۲۱۱۰ بازدید

در حالی که نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار است امروز چهارشنبه برگزار شود، قیمت طلا در بازارهای بین المللی با افزایش نسبی روبرو شده است.

قیمت طلا که شب گذشته افزایش نسبی را تجربه کرده بود امروز چهارشنبه نیز با افزایش روبرو شده و به مرز 1290 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو هستند. نگرانی ها از کاهش رشد اقتصادی جهان در سال 2015 میلادی موجب شده تا گمانه زنی ها در خصوص عدم افزایش نرخ بهره آمریکا در شرایط کنونی بیشتر شود.

قیمت طلا پس از رشد یک درصدی در مبادلات روز گذشته امروز نیز با افزایش نسبی روبرو شده است. قیمت هر اونس طلا به مرز 1290 دلار رسیده است.

کاهش تقاضای کالاهای بادوام در آمریکا طی ماه دسامبر نگرانی ها در خصوص اوضاع اقتصادی این کشور را بیشتر کرده است. کاهش 32 درصدی واردات طلای چین از هنگ کنگ طی سال گذشته نیز فشار زیادی را بر قیمت این فلز زرد وارد کرده است.

تازه ترین نظرسنجی رویترز نیز نشان می دهد که قیمت طلا امسال برای سومین سال متوالی با کاهش روبرو خواهد شد که علت اصلی آن افزایش نرخ بهره آمریکا در شش ماه دوم امسال خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها