کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد بیش از 14 هزار واحدی شاخص بورس


کد خبر : ۹۶۷۳۲یکشنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶:۲۰۲۴۱۸ بازدید

بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت و با افزایش 14 هزار و 81 واحدی به رقم یک میلیون و 532 هزار و 371 واحد رسید.
رشد بیش از 14 هزار واحدی شاخص بورسرشد بیش از 14 هزار واحدی شاخص بورس

 بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت و با افزایش 14 هزار و 81 واحدی به رقم یک میلیون و 532 هزار و 371 واحد رسید.

شاخص کل با معیار هموزن هم امروز با افزایش 1563 واحد به رقم 421 هزار و 429 واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 6 میلیون و 76 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از 6.6 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 423 هزار فقره معامله و به ارزش 4 هزار و 601 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی 0.93 درصد افزایش یافتند این دو شاخص با معیار هموزن 0.37 درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور 0.98 درصد افزایش یافت، شاخص بازار اول بورس 0.97 درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس 0.87 درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس، ملی‌مس، پتروشیمی پارس و پالایش نفت تهران و در یک جمله شرکت‌های پالایشی و فلزات اساسی بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز در پایان معاملات با 92 واحد افزایش به رقم 21 هزار و 7 واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 180 هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس به 356 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 2.5 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 268 هزار فقره معامله و به ارزش 5 هزار و 496 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پلیمر آریا‌ساسول، فولاد غدیر ایرانیان، صبا تأمین، پتروشیمی تندگویان، ایرانول و بهمن دیزل بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته و نماد داروسازی دانا بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

به گزارش فارس، چشم‌انداز قیمت دلار در بازار آزاد برای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه چشم‌انداز روشنی باز کرده و سرمایه‌گذاران امیدوارند شرکت‌های بنیادی امسال سود خوبی برای سهامداران شناسایی کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها